پاکدشت - ایرنا - راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور پر شور مردم همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت برگزار و فریاد مرگ بر اسرائیل در فضای این شهرستان طنین‌انداز شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با آخرین جمعه‌ماه مبارک رمضان و روز قدس مردم روزه‌دار پاکدشت از ساعات اولیه روز با حضور در میدان‌ آزادگان این شهر، صحنه‌های پرشور دیگری را خلق کردند.
حضور پرشور جوانان، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم به ویژه زنان این شهرستان در راهپیمایی امروز مشهود بود و حاضران در این مراسم با سردادن شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از هر گونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.
امروز فریادهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود در فضای شهر پاکدشت طنین‌انداز شد و مردم این شهرستان بر لزوم حفظ اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس تأکید کردند.
مسئولان شهرستان پاکدشت نیز هم‌دوش با دیگر شهروندان از ساعات اولیه در این راهپیمایی حضوری فعال داشتند.
راهپیمایی که حرکت خود را از میدان آزادگان آغاز کرده  بودند، پس از طی مسیر چهار راه ساعت، میدان قدس و میدان معلم ،در مصلی امام خمینی (ره) اجتماع کرده و پرچم رژیم اشغالگر قدس را به عنوان نماد ظلم و ستم به آتش کشیدند.
در شهر شریف آباد پاکدشت نیز مردم با حضور در خیابان‌های اصلی شهر و سر دادن شعارهای ضد استکباری حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
گروه سرود هزار نفری دانش‌آموزان شریف‌آباد متشکل از مدارس شهیدان میرزایی، شهید مسلم صادقی، شهید غلامرضا صادقی، شهید قدوسی، شهید حسن هداوند میرزایی و مدرسه بوعلی در این مراسم به اجرای سرود همگتانی پرداختند.
سرپرست فرمانداری پاکدشت در جمع راهپیمایان شهر شریف‌آباد اظهار داشت: روز جهانی قدس یکی از مهمترین ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر امام راحل بود که باعث شد آرمان فلسطین هیچ گاه فراموش نشده و به موضوع اصلی جهان اسلام تبدیل شود.
محسن اردستانی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل بر اساس دفاع از حقوق مظلومان جهان پایه ریزی شد از این رو، در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب ،امام راحل با نگاه عمیق و ژرف خویش به موضوعات جهان اسلام، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا جنایات رژیم اشغالگر قدس از چشم آزادیخواهان جهان دور نماند.
وی تأکید کرد: در روز جهانی قدس باید صدای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان و مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر که در برابر جنایات اسرائیل سکوت اختیار کردند برسد و حمایت جهان  اسلام و آزادیخواهان جهان از مردم فلسطین اعلام شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.