۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۰
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84736268
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

روز جهانی قدس به حرکتی مقتدر برای دفاع از فلسطین تبدیل شده است

شهرکرد- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با گرامی‌داشت روز قدس گفت: روز جهانی قدس به حرکتی مقتدر برای دفاع از فلسطین بین آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده است.

محسن حسین‌میرزایی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:  روز جهانی قدس میراث ماندگار امام خمینی (ره) به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه با استبداد و مدافع حقوق مظلومان دنیا است.

وی افزود: بعد از امام راحل نیز روز قدس هر سال با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باشکوه‌تر و با حضور پُرمعناتر مردم برگزار می‌شود.

حسین‌میرزایی تصریح کرد: امروز مسلمانان، آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان روز قدس را  فرصتی برای بازگرداندن قدس به دامان جهان اسلام می‌دانند.

وی روز قدس را حرکت بزرگی برای همبستگی ملت‌های حق‌طلب با مظلومان دنیای اسلام به‌ویژه در فلسطین دانست و یادآور شد: حضور مسلمانان در راهپیمایی امروز پاسخ محکمی بر یاوه‌گویی‌های رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آنان بود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به جسارت‌های اخیر رژیم صهیونسیتی و حامیان آن‌ها اظهار داشت: حضور پُرشور امروز مردم در صحنه، پاسخ محکمی به استکبار جهانی بود.

وی با قدردانی از حضور پُرشور و گسترده مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این حضور نقطه عطفی بین حق‌طلبان و وحدت بین مسلمانان جهان است.

حسین‌میرزایی یکی از آرمان‌های مردم مسلمان را امنیت منطقه و زندگی همراه با آرامش در سرزمین‌های مادری خود اعلام و تاکید کرد: رژیم غاصب اسرائیل، اکنون امنیت منطقه را به خطر انداخته است.

وی افزود: مجامع بین‌المللی باید برای احقاق حق فلسطین اقدام و رژیم غاصب اسرائیل را از این کشور خارج کنند و فلسطین را به مردم آن کشور تحویل دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پیام مردم به جهان این است که مردم فلسطین تنها نیستند، ما در کنار آن‌ها ایستاده‌ایم و پیروزی آنان قطعی است.

وی گفت: آزادی قدس در صورت تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیک است و امید است در سال‌های آینده روز جهانی قدس به‌عنوان روز جشن آزادی تبدیل شود.

حسین‌میرزایی روز جهانی قدس را روز حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دانست و اظهار داشت: از حضور پُرشور، با بصیرت و بامعنای مردم چهارمحال و بختیاری ایران در راهپیمایی امروز قدردانی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در ۹۰ نقطه شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha