یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد به اهمیت بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان اشاره کرد و بر حفظ وحدت و ولایتمداری اقشار مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های امروز نماز عید سعید فطر در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد افزود: یکی از محورهای مهم شعار امسال توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان است که باید جدی مدنظر مسئولان باشد.

وی به نقش و جایگاه آموزش و پرورش و فرهنگیان در شناسایی استعدادهای نخبه در کشور اشاره کرد و ادامه داد: باید زمینه فعالیت علمی برای جوانان علاقه‌مند و مستعد فراهم شود.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: فرهنگیان و کادر آموزشی مدارس باید با برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف علمی و تربیتی نظام و حمایت از نخبگان جوان همت کنند.

ناصری با بیان اینکه عمل به شعار سال و توصیه‌های مقام معظم رهبری نقش مهمی در برون‌رفت از جنگ ترکیبی و اقتصادی دشمنان دارد بر همه همه مردم و مسئولان برای تحقق آن تاکید کرد.

وی بیان کرد: وابستگی کشاورزی و صنعتی با دست نخبگان، تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و عمل به شعار امسال حل شدنی و بسیج جدی همگانی نیاز است .

امام‌جمعه یزد به اهمیت بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: باید از دعا و تلاوت کلام وحی و سایر عبادات ماه رمضان در طول سال استفاده کرد.

ناصری به اهمیت بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان اشاره کرد و بر حفظ وحدت و ولایتمداری اقشار مختلف تاکید کرد.

نماز عید سعید فطر در ۶۰ نقطه استان یزد برگزار شد.