امام جمعه یزد: دولت زمینه ساز مشارکت مردم در امر تولید باشد

یزد-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت با برنامه‌ریزی مستمر و کار جهادی و انقلابی خود زمینه ساز مشارکت آحاد مردم در امر تولید باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله " محمدرضا ناصری" امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد افزود: تحقق شعار سال و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری با همدلی و برنامه‌ریزی دقیق اجرا می‌شود.

وی به اهمیت رشد تولید و مشارکت درست مردم در حل مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: ایجاد زمینه لازم برای حضور فعال و موثر مردم راهکار اصلی در تحقق شعار و نامگذاری امسال است.

امام جمعه یزد بیان کرد: باید فرصت سود طلبی و اینکه برخی افراد فقط به دنبال کسب در آمد بیشتر هستند اصلا پذیرفته نیست و باید برای حل آن اقدام کرد.

ناصری بیان کرد: خصوصی سازی موضوع مهم دیگری است که باید درست و در راستای منافع مردم و کشور و تحت نظارت عالیه اجرا شود.

امام جمعه یزد: دولت زمینه ساز مشارکت مردم در امر تولید باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: سودی که برخی افراد در واردات اجناس مختلف کسب می‌کنند باید دقیق و شفاف توسط دولت مشخص شود.

ناصری به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در یزد اشاره کرد و گفت: برخی افراد با هدف خاص به دنبال ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه و یزد دارالعباده هستند که نیاز به بررسی و هوشیاری دارد.

وی به اهمیت خودکفایی در کشور به خصوص در خوراک دام اشاره کرد و از مسئولان و متولیان امر خواست به جد رسالت و مسئولیت خود را انجام دهند.

نماز عید سعید فطر در ۲۰۰ نقطه استان یزد اقامه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha