بجنورد- ایرنا- کشف بیش از هفت کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی، کشف یک دستگاه فلزیاب ۴۰۰ میلیونی در فاروج ، تصادف دو دستگاه کشنده و مجروحیت سه نفر و سارقان محتویات خودرو و اماکن خصوصی در دام پلیس از جمله اخبار کوتاه حوزه نیروی انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا ازپایگاه خبریپلیس، فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع مواد مخدر سنتی در سطح شهرستان بجنورد می کند،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مسعود وحیدی اظهار داشت: ماموران پس از حضور در محل موردنظر  متهم را شناسایی و اقدام به تعقیب و مراقبت وی کردند.

وی با بیان اینکه متهم با حضور در یکی از محله های بجنورد و پس از مراجعه به یک منزل محل را ترک کرد، تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر هفت کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ وحیدی در ادامه گفت: ماموران  در بازرسی از منزل متهم مقدار ۱۶ گرم تریاک، هفت گرم شیره مطبوخ و از خودروی متهم نیز مقدار ۹۷ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و  دو نفر متهم دستگیر شدند که بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف یک دستگاه فلزیاب ۴۰۰ میلیونی در فاروج 

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج گفت: در پی گزارشات رسیده مردمی مبنی بر حضور یک دستگاه خودروی مشکوک در روستای جعفرآباد، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
سرگرد علی اکبر برهانی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی به محض حضور در روستا، خودروی پراید موردنظر را با چهار سرنشین شناسایی و متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو تعداد یک دستگاه فلزیاب به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: با دستور دادستان فاروج هر چهار نفر تحت نظر و بعد از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شدند. 

تصادف دو دستگاه کشنده و مجروحیت سه نفر

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف جرحی در محور رباط قربیل مابین دشت و تونل جنگل، سریعا کارشناسان پلیس راه به همراه ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار داشت: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه کشنده دانگ فنگ با یک دستگاه کشنده ولوو برخورد که در این حادثه سه نفر مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت: کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را انحراف به چپ کشنده دانگ فنگ ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده اند.

سارقان محتویات خودرو و اماکن خصوصی در دام پلیس

رییس پلیس پیشگیری شیروان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شیروان،ماموران پس از بررسی و تحقیقات تخصصی دو نفر سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ جواد زرهرن افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به هشت فقره سرقت محتویات داخل خودرو به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.