چند خبرکوتاه ازنیروی انتظامی خراسان شمالی

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۵
کد خبر: 84821507
چند خبرکوتاه ازنیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- کشف بیش از هفت کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی، کشف یک دستگاه فلزیاب ۴۰۰ میلیونی در فاروج ، تصادف دو دستگاه کشنده و مجروحیت سه نفر و سارقان محتویات خودرو و اماکن خصوصی در دام پلیس از جمله اخبار کوتاه حوزه نیروی انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا ازپایگاه خبریپلیس، فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع مواد مخدر سنتی در سطح شهرستان بجنورد می کند،موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مسعود وحیدی اظهار داشت: ماموران پس از حضور در محل موردنظر  متهم را شناسایی و اقدام به تعقیب و مراقبت وی کردند.

وی با بیان اینکه متهم با حضور در یکی از محله های بجنورد و پس از مراجعه به یک منزل محل را ترک کرد، تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر هفت کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ وحیدی در ادامه گفت: ماموران  در بازرسی از منزل متهم مقدار ۱۶ گرم تریاک، هفت گرم شیره مطبوخ و از خودروی متهم نیز مقدار ۹۷ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف و  دو نفر متهم دستگیر شدند که بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف یک دستگاه فلزیاب ۴۰۰ میلیونی در فاروج 

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج گفت: در پی گزارشات رسیده مردمی مبنی بر حضور یک دستگاه خودروی مشکوک در روستای جعفرآباد، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
سرگرد علی اکبر برهانی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی به محض حضور در روستا، خودروی پراید موردنظر را با چهار سرنشین شناسایی و متوقف کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو تعداد یک دستگاه فلزیاب به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد، خاطرنشان کرد: با دستور دادستان فاروج هر چهار نفر تحت نظر و بعد از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شدند. 

تصادف دو دستگاه کشنده و مجروحیت سه نفر

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف جرحی در محور رباط قربیل مابین دشت و تونل جنگل، سریعا کارشناسان پلیس راه به همراه ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهار داشت: با حضور کارشناسان پلیس راه در صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه کشنده دانگ فنگ با یک دستگاه کشنده ولوو برخورد که در این حادثه سه نفر مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
وی گفت: کارشناسان پلیس راه علت تامه تصادف را انحراف به چپ کشنده دانگ فنگ ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده اند.

سارقان محتویات خودرو و اماکن خصوصی در دام پلیس

رییس پلیس پیشگیری شیروان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شیروان،ماموران پس از بررسی و تحقیقات تخصصی دو نفر سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سرهنگ جواد زرهرن افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به هشت فقره سرقت محتویات داخل خودرو به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha