۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84811024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 نیروی انتظامی شیروان به اعتبارات ویژه نیاز دارد

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات نیروی انتظامی این شهرستان کم است و با توجه به ناهنجاری های اجتماعی در این شهرستان باید اعتبارات ویژه ای به این بخش اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا، علی جدی روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان اظهار داشت: از آنجایی که امنیت به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه های زندگی بشری دارای اهمیت ویژه است باید به این مقوله رسیدگی کرد و امنیت اماکن نظامی این شهرستان را تقویت کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به درآمدهای پایین در این شهرستان و ناهنجاری های بالای اجتماعی باید اعتبار ویژه ای برای بخش های انتظامی این شهرستان در نظر گرفته شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی باید بُرش شهرستانی برنامه‌های سال ۱۴۰۱ را بزند و تخصیص ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای مدیران شهرستان باید دوره های آموزشی در مباحث بودجه برگزار شود تا دنبال تخصیص ردیف بودجه باشند و از این طریق سهم تخصیص توازن اعتبارات برای شهرستان های محروم بیشتر شود.

فرماندار شهرستان شیروان نیز در ادامه این جلسه افزود: بودجه جاری در اختیار ما نیست و مدیران کل از اختیارات بیشتری در این زمینه برخوردارند و ضرورت دارد تا مدیران شهرستانی برای دریافت بودجه بیشتر ارتباط قوی‌تری با مدیران کل داشته باشند.

دولت اسماعیل زاده ضمن انتقاد از برخی مدیران در سهل انگاری جذب اعتبارات، گفت: مدیران شهرستانی با جذب اعتبار و عدم برگشت آن شاخص حوزه کاری و عمرانی خود را بالا ببرد.

اختصاص یکهزار و ۳۵۵ میلیارد ریال بودجه به شیروان

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان شیروان در سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی در ادامه گفت: امسال یکهزار و ۳۵۵ میلیارد ریال اعتبار در بودجه ۱۴۰۱ برای این شهرستان مصوب شد که در قالب اعتبارات تملک دارایی ابلاغ و باید توزیع شود.

علی اکبر حسین زاده اظهار داشت: امسال تعریف طرح های جدید در دستور کار نیست و طرح هایی اجرا می شود که ۵۰ درصد از اعتبار آن تهیه شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت با طرح های نیمه تمام خصوصا در بخش آب، راه و حمل و نقل است که پیشرفت بالایی دارد و در اولویت بهره برداری است.

حسین زاده اضافه کرد: سال گذشته در مجموع ۲ هزار و ۶۰ میلیارد ریال از منابع مختلف برای شهرستان شیروان مصوب و ابلاغ شد که کل اعتبار تخصیص داده شد.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha