یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: مطالبات و مشکلات مختلف مردم هر هفته با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها در محل‌های نمازجمعه در استان بدون واسطه بررسی و رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی روز شنبه به مناسب هفته احیای نماز جمعه در نشستی با خبرنگاران افزود: مسائل و مشکلات مردم در قالب برپایی میز خدمت و ارتباط صمیمی توسط مدیران با دقت و جدیت بدون واسطه پیگیری  می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی میز ارتباطات مردمی از ابتدای سال‌جاری به جد به صورت برنامه‌محور با نظم در یزد و شهرستان‌ها پیگیری شده ادامه داد: انجام این عمل موجب استقبال مردم قرار گرفته و خروجی خوبی در حل مشکلات داشته است.

این مسئول اظهار کرد: برگزاری نمازهای جمعه که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی در راس همه امور و رهبر معظم نیز آن را قرارگاه بصیرت و فرهنگی می‌دانند دارای برکات عظیم برای مردم و کشور بوده است .

به گفته نجم‌الهدی، حضور مردم در کنار مسئولان در آیین‌های عبادی سیاسی نمازجمعه و ارتباط مستقیمی که حاصل می‌شود موجب کمک به جامعه و حل و فصل امور مختلف است .

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد به فعالیت ستادهای نمازجمعه در سال‌های گذشته اشاره کرد که بر حسب ضرورت در مقاطع مختلف وظایف خود را در عرصه‌های ملی و منطقه‌ای با همراهی مردم و مسئولان انجام داده است.

نجم‌الهدی بیان کرد: در شرایط خاص کرونایی محل‌های نمازجمعه با مدیریت خوب ائمه جمعه و تلاش مخلصانه اعضای ستادها شاهد کمک به مردم در ابعاد مختلف بر حسب ضرورت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه همیشه مردمی و همیشه انقلابی همواره مدنظر پایگاه‌های نمازجمعه و جزو هدف و رویکرد در سال‌های گذشته بوده تداوم آن را مورد تاکید قرار داد.

این مسئول اظهار کرد: محل‌های نمازجمعه بر حسب نیاز مردم و کشور همچنان با حضور و همراهی اقشار جامعه رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را با قدرت و جدیت ادامه می‌دهند.

به گفته نجم‌الهدی، هم‌اکنون ۷۰۰ نیروی مردمی و داوطلب خواهر و برادر در ۲۷ ستاد نمازجمعه در استان همکاری دارند که از این تعداد حدود  ۴۰۰ نفر به صورت فعال ماموریت دینی و انقلابی خود را انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: توجه به جوانان، آموزش، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، ارتباط با رسانه‌های گروهی و پیگیری توصیه‌های مقام معظم رهبری به خصوص در باب جهاد تبیین محور اقدامات است .

وی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.