نماز جمعه با استفاده از ظرفیت جوانان پویاتر می شود

یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: یکی از لازمه‌های برپایی نمازجمعه پویا استفاده از ظرفیت جوانان برای اجرای نمازجمعه در استان است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی پنجشنبه شب در نشست مسئولان ستادهای نمازجمعه استان ضمن بیان ضرورت جوان گرایی در اجرای برنامه‌های نمازجمعه افزود: ما آمادگی خود را جهت آموزش و به کارگیری نیروی جوان و توانمند برای اجرای نمازهای جمعه اعلام می‌کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در زمینه برگزاری باشکوه نمازهای جمعه در مناطق استان صورت گرفته، ادامه داد: استفاده از ظرفیت نیروی جوان در این عرصه نقش مهمی در تحقق اهداف این فریضه مهم در استان دارد.

تبیین کتاب ویژه مجریان نمازجمعه‌

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات مسئولان ستادهای نمازجمعه در سال گذشته با تشریح و تبیین کتاب کار مجریان مراسم نمازجمعه افزود:این کتاب حاوی مطالبی مهم شامل روایات نمازجمعه، اشعار برگزیده، وصیت‌نامه‌های شهدا و شهدای هفته است.

نجم‌الهدی بیان کرد: مطالب یا روایت مناسبتی و پیشنهاد آیات متناسب با ایام وجود دارد که قابل استفاده برای مجریان مراسم نمازجمعه است که علاوه بر محتوا، برنامه‌های هفتگی دارای پیشتیبانی محتوایی به صورت بارکد و دریافت محتوا برای اجرا در فضای برگزاری نمازجمعه است.

برنامه‌ریزی و توجه به امور فرهنگی

همچنین در این جلسه مسایل مختلف ستادهای نمازجمعه استان یزد مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از مسئولان به ارائه گزارش در خصوص اقدامات صورت گرفته و همچنین برنامه‌های امسال پرداختند.

نمازجمعه در ۲۷ محل در استان یزد اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha