گرگان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: سند راهبرد توسعه‌ برای ارائه خدمات هرچه بهتر در حوزه درمان به جمعیت زیر پوشش تامین اجتماعی استان در افق ۱۴۰۴ ترسیم می‌شود و علاوه بر این در پایان برنامه جزو سه دستگاه برتر استانی و پنج اداره برتر حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کشور قرار بگیرم.

رمضان زینلی روز شنبه در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی استانداری گلستان، افزود: اکنون نزدیک به  ۸۹۰ هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش خدمات درمانی سازمان تامین‌ اجتماعی قرار دارند که این جمعیت از خدمات درمانی هزار و ۴۵۰  مرکز دولتی، دانشگاهی، خیریه و خصوصی طرف قرارداد استفاده می کنند.

به گفته وی مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان دارای دو بیمارستان در گرگان و گنبدکاووس و هشت درمانگاه عمومی و تخصصی در استان بوده و خدمات درمانی رایگان را در این مراکز به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد:  هزینه بستری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بخش‌های NICU و ICU بیماری از مراکز ملکی تامین اجتماعی به مراکز دانشگاهی ارجاع داده می‌شود، هزینه‌های بستری و درمان آن رایگان است.

زینلی ادامه داد: ارایه خدمات درمانی به بیماران پیوندی، رادیوتراپی ، سرطان و بیماران خاص رایگان است.

وی به طرح‌های هفته دولت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: در این هفته  ۷۵ تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان افزوده می‌شود و علاوه بر این ۵۰۰ میلیارد ریال  برای خرید دستگاه ام آر آی این بیمارستان اختصاص داده می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان، شروع عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی در گنبدکاووس و بهره‌برداری از درمانگاه بندرگز با ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های مهم تامین اجتماعی استان برشمرد.

هفته دولت، دوم شهریورماه آغاز می‌شود.