درمان تامین اجتماعی گلستان دارای سند راهبردی می‌شود

گرگان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: سند راهبرد توسعه‌ برای ارائه خدمات هرچه بهتر در حوزه درمان به جمعیت زیر پوشش تامین اجتماعی استان در افق ۱۴۰۴ ترسیم می‌شود و علاوه بر این در پایان برنامه جزو سه دستگاه برتر استانی و پنج اداره برتر حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کشور قرار بگیرم.

رمضان زینلی روز شنبه در نشست خبری قرارگاه خبری شهید همدانی استانداری گلستان، افزود: اکنون نزدیک به  ۸۹۰ هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش خدمات درمانی سازمان تامین‌ اجتماعی قرار دارند که این جمعیت از خدمات درمانی هزار و ۴۵۰  مرکز دولتی، دانشگاهی، خیریه و خصوصی طرف قرارداد استفاده می کنند.

به گفته وی مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان دارای دو بیمارستان در گرگان و گنبدکاووس و هشت درمانگاه عمومی و تخصصی در استان بوده و خدمات درمانی رایگان را در این مراکز به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد:  هزینه بستری بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در بخش‌های NICU و ICU بیماری از مراکز ملکی تامین اجتماعی به مراکز دانشگاهی ارجاع داده می‌شود، هزینه‌های بستری و درمان آن رایگان است.

زینلی ادامه داد: ارایه خدمات درمانی به بیماران پیوندی، رادیوتراپی ، سرطان و بیماران خاص رایگان است.

وی به طرح‌های هفته دولت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: در این هفته  ۷۵ تخت بیمارستانی به ظرفیت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان افزوده می‌شود و علاوه بر این ۵۰۰ میلیارد ریال  برای خرید دستگاه ام آر آی این بیمارستان اختصاص داده می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان، شروع عملیات اجرایی ساخت درمانگاه تخصصی در گنبدکاووس و بهره‌برداری از درمانگاه بندرگز با ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های مهم تامین اجتماعی استان برشمرد.

هفته دولت، دوم شهریورماه آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha