۱۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 85191975
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحول در بخش درمان تامین اجتماعی گلستان نتیجه رویکرد عدالت محورانه دولت است+ فیلم

گرگان- ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: تحول حوزه درمان تامین اجتماعی استان نتیجه رویکرد عدالت محورانه دولت سیزدهم برای دسترسی آسان ساکنان همه مناطق به خدمات درمانی و پزشکی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا رمضان زینلی روز دوشنبه در جریان حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان اظهار کرد: اقدامات زیربنایی دولت سیزدهم در بخش درمان گلستان، کم نظیر و بی‌سابقه است به گونه‌ای که در این استان سالانه افزون بر سه میلیون مراجعه رایگان و هشت میلیون خرید درمان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، تا پایان دولت سیزدهم پنج درمانگاه تخصصی در گلستان ساخته شده و علاوه بر افزایش ۱۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت بخش درمان، ۲ دستگاه ام‌آرآی نیز در گرگان و گنبدکاووس راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان افزود: رویکرد تامین اجتماعی برای افزایش زیرساخت‌های بخش درمان، صیانت مالی از مردم در راستای عدالت محوری و ارئه خدمات ارزان و باکیفیت است.

زینلی ادامه داد: در حال حاضر همه ساکنان گلستان خدمات درمانی را در بیمارستان‌های دولتی و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی رایگان است که این حرکت فراگیر دولت سیزدهم منجر به تحول گسترده در دریافت خدمات افراد تحت پوشش شده است.

وی ایرنا را رسانه‌ای موفق در اقناع جامعه و میانجیگری میان مردم و مسوولان دانست و گفت: تولیدات این رسانه در همه بخش‌ها در راستای جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha