رشت - ایرنا - به مناسبت هفته دفاع مقدس کتاب جرعه‌ای از عشق برگرفته از زندگینامه شهدا، ایثارگران و جانبازان بهزیستی گیلان امروز "پنجشنبه" طی مراسمی در رشت رونمایی شد.

نویسنده کتاب جرعه‌ای از عشق و رئیس جامعه نویسندگان و پژوهشگران گیلان گفت: این کتاب شامل زندگینامه ۳۰ نفر از شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل بهزیستی استان بوده که امروز در اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس رونمایی شده است.

محمدرضا بینش برهمند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کتاب جرعه‌ای از عشق در ۲۰۰ صفحه به مدت یک سال با مصاحبه و تحقیقات میدانی از خانواده های معظم شهدا و نیز ایثارگران و جانبازان بهزیستی استان تهیه و نگارش شده‌است.

وی با بیان اینکه جلد دوم کتاب جرعه‌ای از عشق به رشته تحریر درخواهد آمد، اضافه کرد: این کتاب نیز از زندگینامه ۳۰ نفر دیگر از شهدا به همراه زندگینامه خاطرات ایثارگران و جانبازان بهزیستی استان است.

جرعه‌ای از عشق یکصد و سی و پنجمین کتاب بینش برهمند در حوزه ادبیات و پایداری دفاع مقدس است.

امروز ۳۱ شهریور اولین روز از هفته دفاع مقدس است، یک‌هزار و ۵۱ برنامه در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهرهای استان با شعار "ما قوی هستیم" در گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.