کرمانشاه - ایرنا - نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی با حضور تولیدکنندگانی از استان‌های مختلف کشور در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در بوستان شاهد گشایش یافت.

مسوول روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور ۴۰ تولید کننده مبلمان و صنایع چوبی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کرمانشاه و همدان از روز گذشته دایر شده است.

«حامد وفاپور» افزود: در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر شده است انواع انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، دکوراسیون داخلی و کالای خواب را به معرض دید عموم علاقمندان گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی تا پنجم آذرماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

وفاوپور با بیان اینکه این دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی است که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است ادامه داد: در طول یکماه گذشته این استان میزبان ۲ نمایشگاه دیگر شامل صنایع دستی و تجهیزات پزشکی نیز بوده است.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم‌ خانگی به قیمت مناسب دایر شده است.

به گزارش ایرنا، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد در بلوار شهید بهشتی واقع شده است.