رشت - ایرنا - بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار گیلان امروز دوشنبه در مرکز نوآوری دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان گشایش یافت.

معاون فناوری پارک علم و فناوری استان گیلان در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار دانشگاهیان، فناوران، مراکز رشد، پارک علم و فناوری، صنعت و موسسات پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان های دولتی و بخش خصوصی به معرض نمایش گذاشته شده‌است.

دکتر امیر ملک‌پور افزود: در این نمایشگاه افزون بر ۲۰۰ دستاورد پژوهشی از دانشگاهیان، پژوهشگران، فناوران و دستگاه‌های یاد شده در معرض نمایش گذاشته شده‌است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گیلان بعد از ۲ سال برگزاری در فضای مجازی به دلیل بیماری کرونا امسال به صورت حضوری گشایش یافته‌است، افزود: در حاشیه گشایش این نمایشگاه چهار طرح جدید در بخش‌های مهندسی عمران، صنعت و کشاورزی رونمایی شده‌است.

معاون فناوری پارک علم و فناوری گیلان بیان داشت: عموم علاقمندان می‌توانند از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان در مرکز نوآوری دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان بازدید کنند.

این نمایشگاه تا فردا "سه‌شنبه" برای بازدید علاقمندان دایر است.