رشت - ایرنا - تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در زمینی باتلاقی و گل‌آلود برگزار شد که بی‌شک این مسابقه بیشتر شباهت به واترپلو داشت.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۴ عصر پنجشنبه در هفته پایانی دور رفت رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گیرند که به دلیل لغو مکرر پرواز اعضای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان این تیم نتوانست روز گذشته خود را به استان گیلان و شهرستان رشت برساند.

بناچار این تیم صبح پنجشنبه موفق شد به سمت رشت حرکت کرده و وارد این شهرستان شود و سپس نیز عازم بندرانزلی شد تا در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرار گیرد.

البته با همانگی‌های انجام شده توسط مسئولان سازمان لیگ و همچنین نماینده فدراسیون این دیدار به دلیل تاخیر ورود نفت مسجدسلیمان با ۲ ساعت تاخیر و به جای ساعت ۱۴ از ساعت ۱۶ انجام شود.

اما ساعاتی قبل از آغاز این دیدار، بارش باران شدیدی در بندرانزلی شروع شد به طوری که زمین بازی ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران پر از آب شد و به همین دلیل با نظر موعود بنیادی‌فر داور این دیدار، این مسابقه با یک ساعت تاخیر آغازشد تا این بازی با ۲ وقفه برگزار شود.

اما در هنگام بازی نیز اکثر نقاط زمین ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران مملو از آب و گل‌آلود بود به طوری که بازیکنان دو تیم نتوانستند تاکتیکهای موردنظر و تمام توانایی‌های خود را در زمین پیاده کنند و اکثر پاس‌های بازیکنان به دلیل وجود آب به مقصد نمی‌رسید.

همین امر باعث شد تا این دیدار با مشکلات زیادی روبرو شود و موقعیت‌های زیادی نیز به دلیل توقف توپ در زمین گل‌آلود و پر آب به هدر رفت اما در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوانان خاتمه یافت تا این تیم با پیروزی دور رفت رقابتهای لیگ برتر را به اتمام برساند.

البته با توجه به تاخیر ورود تیم نفت مسجدسلیمان و همچنین بارش شدید باران قبل از آغاز این بازی و گل‌آلود بودن و وجود آب در اکثر نقاط زمین پیش‌بینی می‌شد که این دیدار همانند بازی تراکتور و استقلال تهران با ۲۴ ساعت تاخیر و فردا برگزار شود اما مسئولان سازمان لیگ برای انجام این بازی پافشاری کردند.

در جریان این دیدار ابراهیم اشکش سرمربی نفت مسجدسلیمان و همچنین مازیار زارع سرمربی ملوان چند نوبت به تصمیمات داور معترض بودند که این امر باعث شد تا بنیادی‌فر به هر ۲ سرمربی کارت زرد نشان دهد.

تا پایان هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیا در رتبه سیزدهم و تیم نفت مسجدسلیمان نیز با کسب ۹ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی رقابتهای لیگ برتر قرار گرفتند.