۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۱:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84990309
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

سرمربی نفت مسجدسلیمان: چرا برای انجام بازی فشار آوردند؟

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با انتقاد از انجام مسابقه تیمش برابر ملوان گفت: مشخص نیست که چه اصراری برای انجام این بازی بوده و چه کسانی فشار آوردند تا این دیدار انجام شود.

به گزارش ایرنا، ابراهیم اشکش پنجشنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای فوتبال ملوان و نفت مسجدسلیمان در بندرانزلی اظهار کرد: اگر بازی ۲۴ ساعت به تاخیر می‌افتاد چه اتفاقی پیش می‌آمد و چرا اصرار شد که این بازی امروز در این شرایط و خستگی تیم برگزار شود.

وی افزود: ما برای حضور در بندرانزلی متحمل سختی زیادی شدیم و از روز گذشته در فرودگاه بودیم و بارها پرواز ما لغو شد اما با هر مشقتی که بود در چند گروه به گیلان سفر کردیم و در بندرانزلی حضور یافتیم اما متاسفانه اصرار بر این شد که با چند بار تاخیر، این بازی همین امروز برگزار شود.

وی ادامه داد: ما در عمل انجام شده قرار گرفتیم و وادارمان کردند که بازی کنیم اما اگر این دیدار به دلیل دیر رسیدن تیم مهمان فردا انجام می‌شد با آمادگی بیشتر بازی می کردیم اما با همه خستگی در این دیدار و در شرایط نامناسب زمین حضور یافته و بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: به هرحال بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و بازی قابل قبولی ارائه دادند و موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر از تیم حریف بود اما نتوانستیم از این فرصتها استفاده کنیم و در نهایت با یک گل مغلوب شدیم.

اشکش بیان کرد: این در حالی است که بیشتر زمان بازی در اختیار تیم ما بود و از سوی دیگر در این دیدار ما از هفت بازیکن زیر ۲۱ سال در لیست خود استفاده کردیم و چند بازیکن جوان نیز در میدان حضور یافتند که این بازیکنان توانستند فرصتهای خوبی را ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته تیم ما از لحاظ فیزیکی ضعیف است اما به طور حتم در نیم فصل دوم چند بازیکن مستعد جذب می کنیم و با قدرت و تمام توان دور برگشت را آغاز می‌کنیم و به هواداران تیم نیز قول می‌هیم که نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب و سهمیه خود را حفظ کنیم.

وی افزود: در ضربات ایستگاهی ما ضعیف عمل می‌کنیم و از همین ناحیه دروازه ما باز می‌شود که باید روی آن بیشتر کار کرده تا با جنگندگی زیاد در بازی‌های دور برگشت حضور یابیم.

تیمهای فوتبال ملوان و نفت مسجدسلیمان عصر پنجشنبه در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha