۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84990319
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

سرمربی ملوان: چند بازیکن جدید جذب می‌کنیم

۱۵ دی ۱۴۰۱، ۲۲:۱۰
کد خبر: 84990319
سرمربی ملوان: چند بازیکن جدید جذب می‌کنیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در نیم فصل دوم چند بازیکن جذب می‌کنیم تا با قدرت بیشتر در دور برگشت حضور یابیم.

به گزارش ایرنا، مازیار زارع پنجشنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و نفت مسجدسلیمان در بندرانزلی اظهار داشت: البته پس از توافق نهایی با این بازیکنان نام آنان را ذکر می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم بازیکنان موردنیاز خود را جذب کنیم.

وی به بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: سه امتیاز حساسی را کسب کردیم و از سوی دیگر با توجه به اینکه به دلیل بارش باران زمین سنگین بود، اما بازیکنان با تمام وجود خود در این دیدار حضور یافتند.

زارع ادامه داد: بازیکنان ما دوچندان تلاش کردند و دوندگی و همچنین جنگندگی آنان نیز به دلیل شرایط موجود بیشتر بود و در نهایت نیز با برتری در این مسابقه، مزد تلاش خود را دریافت کردند و خوشحالم که بازی آخر نیم فصل اول را با پیروزی به اتمام رساندیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: البته این اول راه است و به طور حتم باید تمرینات سخت‌تری را انجام دهیم تا به موفقیت برسیم و خوشبختانه در چند دیدار اخیر نیز، بازیکنان ما به خودباوری خوبی دست یافتند و در چهار بازی اخیر گلی دریافت نکردیم.

زارع بیان کرد: به هرحال بازی در این زمین بسیار سخت بود و تیم مقابل نیز دوندگی خوبی داشت اما بازیکنان تیم ملوان به خوبی تاکتیک‌های موردنظر را در زمین بازی پیاده کردند و در نهایت نیز توانستیم سه امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را کسب کنیم.

وی به جام حذفی هم اشاره و خاطرنشان کرد: در مسابقه جام حذفی نیز با قدرت ظاهر خواهیم شد و گرچه چند بازیکن در دیدار جام حذفی استراحت خواهند کرد اما از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم و به طور حتم جام حذفی را جدی خواهیم گرفت.

تیمهای فوتبال ملوان و نفت مسجدسلیمان عصر پنجشنبه در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha