یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هجمه دشمنان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه ذلت و زبونی استکبار جهانی و ناشی از اقتدار ایران در صحنه منطقه و جهان است .

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد به اقدام اخیر دشمنان در مورد سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه، پشتوانه اصلی نظام و همراه ولایت و در خدمت مردم است و علت اصلی دشمنی با این نیروی مخلص و با ایمان به دلیل موفقیت‌ها و خدمات مختلف آنهاست.

وی با بیان اینکه دشمنان در هر زمانی برای رسیدن به اهداف شوم خود از توطئه و فاز جدیدی علیه نظام و انقلاب اسلامی و نهادهای انقلابی استفاده می‌کنند ادامه داد: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف بر هیچ فردی پوشیده نیست.

امام جمعه یزد اظهار کرد: بسیج و سپاه مظهر عزت و قدرت ایران اسلامی است و نه تنها در ایران که در کمک به دیگران در منطقه همواره نقش آفرین بوده و به همین دلیل دشمنان چشم دیدن آنها را ندارند و هر روز برای جبران شکست‌های خود دست به توطئه جدید می‌زنند.

ناصری تاکید کرد: شکست داعش و دشمنان در برخی از کشورهای اسلامی مدیون فداکاری و جانفشانی سپاهیان قهرمان و بسیجیان مقتدر است که تاکنون با قدرت و درایت رسالت خود را انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: توطئه دشمنان در قالب جنگ ترکیبی، روانی و تبلیغاتی ادامه دارد و باید مردم و مسئولان در کنار هم با وحدت کلمه برای شکست استکبار در صحنه حضور جدی داشته باشند.

ناصری گفت: اگر ملت قهرمان ایران همانند ۴۳ سال گذشته با تکیه بر دین و پیروی از ولایت فقیه در میدان دفاع از ارزش‌های ملی و انقلابی حضوری فعال داشته باشند همانند گذشته شکست نصیب استکبار می‌شود.

وی افزود: دشمنان برای خاموش کردن نور خدا خیلی در تلاش هستند ولی وعده حضرت حق محقق می‌شود و بدون شک راهی برای استکبار علیه ایران جز زبونی و رسوایی چیز دیگری نیست و روز به روز بر قوت و قدرت کشور ایران افزوده می‌شود.