امام جمعه یزد: مردمی بودن مهمترین ویژگی پاسداران انقلاب اسلامی است

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردمی بودن و خدمت بی‌منت به آحاد جامعه جزو مهمترین ویژگی‌های پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" روز دوشنبه در جمع بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی استان افزود: همه اقدامات نیروهای مردمی و انقلابی بسیج و سپاه، تلاش خالصانه برای حل مشکلات کشور و جامعه اسلامی است.

وی با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) افزود: پاسداران انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نظام تاکنون همه زندگی و وقت خود را وقف دین، اعتلای ارزش‌های الهی و خدمت صادقانه به مردم می‌کنند.

امام جمعه یزد بیان کرد: روحیه انقلابی و جهادی و جلب همکاری مردم برای حضور در عرصه‌های مختلف جزو افتخارات بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی است.

آیت الله ناصری گفت: روز پاسدار در اصل یادآور عزم غرور آفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه امام حسین (ع) در صیانت از ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

امام جمعه یزد گفت: نیروهای سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف امنیتی، نظامی، معیشتی و جهاد سازندگی همیشه بر حسب نیاز کشور حضوری فعال دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده و در حوزه‌های مختلف به خدمت رسانی می‌پردازد و باید این رویه ادامه یابد.

آیت الله ناصری گفت: به داشتن چنین نهادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از آن تشکر می‌کند افتخار می‌کنیم و باید روحیه بسیجی در کشور تقویت شود.

سردار "حسین زارع کمالی" فرمانده سپاه الغدیر یزد در این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه کرد و گفت: بسیج و سپاه با افتخار در خدمت مردم و نظام هستند و برای حل مشکلات تلاش دارند.

استان یزد ۳۰۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha