۸ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۴۷
کد خبر: 82779242
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: حماسه نهم دي، باشكوه و مردمي برگزار شود

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: حماسه بزرگ نهم دي ماه روز ميثاق حقيقي امت با ولايت است كه بايد مردمي و پرشور برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت‌الله محمدرضا ناصري در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته يزد افزود: مردم قهرمان ايران در نهم دي ماه 1388 حماسه اي بزرگ در دفاع از نظام ، انقلاب اسلامي و ميثاق با ولايت آفريدند.
وي ادامه داد: روز نهم دي ماه در تاريخ انقلاب مقدس اسلامي ما ، روزي بزرگ ، تاريخي و هميشه ماندگار است و بايد با حضور همگان براي نشان دادن تداوم همبستگي با ارزش هاي ديني و انقلابي پرصلابت برگزار شود.
امام جمعه يزد افزود: مردم شجاع ايران در نهم دي ماه نشان دادند كه دست از انقلاب اسلامي و ولايت فقيه بر نمي دارند و تا پاي جان مدافع نظام ولايي و انقلابي خود هستند و در برابر دشمنان ايستادگي مي كنند.
ناصري يزدي تصريح كرد: استكبار جهاني همواره در قالب فعاليت ها و توطئه هاي مختلف به دنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامي است و فتنه انگيزي محور كارهاي اوست كه بينش و بصيرت طلب مي كند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد اظهار داشت: از توطئه هاي كنوني دشمنان ، استفاده از فضاي مجازي و فعاليت هاي فرهنگي عليه اصل نظام و به خصوص جوانان است كه بايد مردم و مسوولان هوشيار باشند.
ناصري يزدي تصريح كرد: مسوولان اجرايي بايد براي مقابله و پيشگيري از آسيب هاي فضاي مجازي اقدام كنند و با وحدت و همدلي از توطئه هاي دشمنان در ابعاد مختلف جلوگيري نمايند.
وي به سخنان مقام معظم رهبري و نقش ولايت فقيه در جامعه اسلامي اشاره كرد و گفت: راه عزت و اقتدار كشور ما در گرو ولايتمداري و عمل به توصيه هاي معظم له است و بايد مسوولان به آن عمل كنند.
امام جمعه يزد به اهميت رسيدگي به مشكلات جامعه و مردم توسط مسولان اجرايي تاكيد كرد و افزود: با برنامه ريزي و همدلي مي توان بر مسائل و مشكلات پيروز شد و به موفقيت رسيد.
ناصري يزدي گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي از اهم مسائلي است كه بايد در جامعه و توسط مسوولان دستگاه هاي مختلف پيگيري شود و همه بايد وظايف خود را براي اجرايي شدن آن انجام دهند.
وي همچنين سالروز رحلت جانسوز كريمه اهل بيت حضرت فاطمه معصومه (س) را گرامي داشت و در خصوص مناقب و فضائل ايشان مطالبي بيان كرد.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح