تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی معتقد است که غربی‌ها با تحریم وزیر ورزش به دنبال ضربه زدن به غرور ورزشکاران کشورمان هستند که بعد از انقلاب در میادین آسیایی و المپیک درخشیده‌اند.

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در گفتگو با ایرنا درباره قرار گرفتن نام وزیر ورزش در لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا گفت:چنین تحریم‌هایی با نگاه سیاسی و مغرضانه است و ما آن را به رسمیت نمی شناسیم و وزارت ورزش با قدرت برای خدمت رسانی به جامعه ورزش در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کند.

بابویی افزود: در این زمینه از سیاست‌های دولت حمایت می‌کنیم و تلاش‌هایمان را در آن چارچوب انجام می‌دهیم تا ورزش کشور هر روز بیشتر از قبل در عرصه‌های بین‌المللی بدرخشد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با بیان اینکه غربی‌ها سال هاست که به دنبال لطمه زدن به غرور ورزشکاران ایرانی در میادین خارجی هستند، خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان در بازی‌های آسیایی و المپیک ورزشکاران ما درخشیده‌اند و این کشورها از هر نوع پیشرفتی که برای ملت ایران اتفاق بیفتد نگران و مضطرب هستند. در حوزه ورزش هم همین طور است و غربی‌ها برای فشار به دولت و ملت ایران از همه ابزارها استفاده می‌کنند.

بابویی اظهار داشت: با وجود این فشارها معتقدم با تدابیری که کمیته ملی المپیک و بخش بین‌الملل وزارت ورزش اتخاذ خواهند کرد این تیر هم به سنگ خواهد خورد و ورزش ایران در میادین مختلف جهانی و آسیایی به درخشش ادامه خواهد داد.