اسبقیان: تحریم وزیر ورزش خصمانه بود/ برای افتخارآفرینی تلاش بیشتری می‌کنیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین معتقد است که تصمیم خصمانه‌ تحریم وزیر ورزش نه تنها در روحیه وزیر و جامعه ورزش تاثیر منفی‌ نمی‌گذارد، بلکه ورزشکاران با قدرتی بیشتر برای اهتزاز پرچم کشورشان در میادین بین‌المللی تلاش خواهند کرد.

محمد شروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایرنا درباره تحریم وزیر ورزش گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه ورزش و جوانان پس از المپیک توکیو در خصوص عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی به جامعه ورزش توصیه کردند که در چنین شرایطی منفعل عمل نکنید و ما نیز طبق فرموده ایشان در خصوص تصمیمات اخیر اتحادیه اروپا نیز منفعل عمل نخواهیم کرد و جامعه ورزش و جوان ایران اسلامی طبق مکتب اسلام که مکتب پیروزی انسانیت، عدالت، مساوات و توحید هستیم، با طاغوت و طاغوتیان مبارزه خواهیم کرد.

اسبقیان افزود: تحریم‌های صورت گرفته نشانی از استیصال و درماندگی دشمن است و سعی دارند با اعمال تحریم به دولت و ملت ایران ضربه بزنند. بیش از ۴۰ سال است که ایران و نهادهای ایرانی مورد تهدید و تحریم آمریکا و استکبار جهانی قرار گرفته و همانطور که در این ۴۰ سال موفق نشده‌اند باز هم موفق نخواهند شد و نظام جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرتمندتر خواهد شد.

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین تاکید کرد: اتحادیه اروپا سعی کرد با قرار دادن نام حمید سجادی در لیست تحریمات اخیر به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند و این تصمیم دشمن مانند دیگر تصمیمات خصمانه‌شان نه تنها نمی‌تواند در روحیه وزیر و جامعه ورزش تاثیر منفی‌ بگذارد بلکه جامعه ورزش با قدرتی بیش از پیش برای توسعه ورزش کشور، اهتزاز پرچم و سربلندی نام کشورشان در میادین بین المللی تلاش خواهند کرد. تحریم سجادی سندی بر انقلابی بودن وزیر ورزش و جوانان است و مطمئن هستم که آمریکا و هم پیمانان اروپایی‌شان با این تحریم‌ها به اهدافشان نخواهند رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha