ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با اشاره به تلاش های اتحادیه اروپا برای ضربه زدن به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این پروژه تضعیف سازی اروپاییان شکست خورده است و بار دیگر آنها برای انجام برنامه های خود موفق نشدند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه های نماز عبادی - سیاسی جمعه ساری افزود: اتحادیه اروپا پروژه تحریم سپاه را راه انداخت اما به این درک نرسید که آمریکا به عنوان دشمن بزرگ هم‌ نتوانست برنامه های خود را پیش ببرد.

وی ادامه داد: اتحادیه اروپا با این اقدام خود به دنبال آن است که سپاه نهادی مقدس و مقتدر را تضعیف کند اما نتوانست موفق شود.

امام جمعه موقت ساری گفت: در جنگ شناختی و ادراکی که دشمن شروع کرده است، مستقیم باورها و عقاید را نشانه می گیرد که تمرکز بر روی افراد کم اعتقاد و ضعیف اعتقاد است و برای این کار تصویر سازی می کنند.

حجت الاسلام نصوری افزود: دشمنان در جنگ شناختی، تاکتیک اخبار جعلی ، تضعیف هویت، استفاده از افراد تاثیر گذار، امتیاززدایی از رسانه های خودی ،تزریق یاس، تحریک هیجانات و عواطف را بکار می گیرند.

وی ادامه داد: توهین به قرآن کار جدیدی نیست، هر کجا نگاه شیطانی است این موضوع اتفاق می افتاد.

امام جمعه موقت ساری بیان کرد: قرآن نقشه راه است لذا دشمن به دنبال خاموش کردن این چراغ راه است.

حجت الاسلام نصوری افزود: قرآن ، پرفروش ترین کتاب جهان طی سال‌های اخیر بوده و این نشان دهنده تعالیم و جایگاه این کتاب‌ است.

وی ادامه داد: گرایش به اسلام در دنیا زیاد شده است و به همین دلیل دشمنان دنبال روش های نفاق افتادند و گروهی همچون داعش را شکل دادند.

امام جمعه موقت ساری گفت: این توهین ها هشداری برای ما مسلمانان است که حفظ ، تدبر و اندیشه قرآن می بایست در نسل های کودک ، نوجوان و جوان تبیین شود.

حجت الاسلام نصوری در ادامه به حماسه ششم بهمن مردم آمل اشاره کرد و افزود: در حماسه ششم بهمن آمل که به نظام و انقلاب حمله شد مردم با هوشیاری فتنه دشمنان را خنثی کردند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران و هنرمندان تلاش کنند تا این حماسه کشوری در قالب هنر به نسل جوان تبیین شود که چطور فتنه ها با حضور خودجوش مردم خنثی شد.