مردم با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی به نظام را به رخ جهانیان کشیدند

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری ضمن قدردانی از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال گفت: آنان با این حضورشان پایبندی به نظام را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: روز ۲۲بهمن ملت ایران گل کاشتند و دنیا را مبهوت و مستکبران را خشمگین کردند.

وی ادامه داد : این حضور میلیونی باعث شد که رهبر معظم انقلاب تجلیل کردند و فرمودند لازم می دانم به ملت ایران اظهار تعظیم کنم.

امام جمعه ساری گفت: در کردستان که فکر می کنیم همه ضد انقلاب هستند امسال با تعداد زیادی جمعیت شرکت داشتند و در مازندران ۳۰درصد افزایش حضور مردم‌ به نسبت سال‌های گذشته داشتیم که نشان دهنده سطح هوشیاری ملت است.

آیت‌الله محمدی لائینی افزود: پیام ۲۲بهمن این است که فرهنگ دینداری در این ملت زنده است و این فرهنگ پویا و زاینده است.

وی ادامه داد: ان شالله این فرهنگ باعث فروپاشی نظام استکباری جهانی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: ایران ۴۴سال تهدید را تحمل کرده است و این توفیق خداست که برای دین او سختی ببینیم و زحمت بکشیم .

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به سالروز شهید محلاتی که روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است، افزود: نقش روحانیت در دفاع مقدس از هر قشر دیگری پررنگ تر است که با انجام وظیفه سازمان حرفه ای تبلیغ، فعالیت فرهنگی و جهاد نظامی در میدان جنگ، چهار هزار شهید از روحانیت تقدیم نظام شده است.

وی ضمن تشکر از خانواده مازندرانی برای اهدای زمین در جهن اجرای حکم تاریخی امام راحل گفت: این خانواده هفت هزار متر مربع برای اجرای حکم فتوای بنیانگذار انقلاب اسلامی در خصوص سلمان رشد را اهدا کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha