بوشهر - ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر، انتظار می رود با تزریق اعتبارات مورد نیاز زمینه تکمیل و بهره برداری از این پروژه تا پایان سال جاری فراهم شود.

وحید نیک روش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر در گفت و گو با ایرنا، ضمن تاکید بر عزم و اراده اعضای شورای شهر بوشهر برای اتمام تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی تا پایان سال جاری اظهار کرد: شورا و شهرداری تمام تلاش خود را انجام می دهند تا این پروژه اواخر اسفندماه امسال به پایان برسد.

وی با بیان این که شورا با گذراندن مصوبه ای مبلغ ۳۵ میلیارد تومان در سال جاری به این پروژه مهم و حساس اختصاص داد، افزود: غیر از اعتبار مصوب شورا، به شهرداری هم پیشنهاد دادیم پروژه های غیرضروری را حذف کند تا با تزریق اعتبار به این پروژه بتوانیم آن را به پایان برسانیم.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر اتمام این پروژه را برای مرکز استان بوشهر بسیار مهم و ضروری دانست و گقت: افتتاح و بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی ضمن اینکه موجب کاهش و روان سازی ترافیک در یکی از پرترددترین نقاط شهر بوشهر می شود می تواند زمینه آرامش و رضایتمندی شهروندان بوشهری به ویژه رانندگانی که همه روزه از این مسیر تردد می کنند را فراهم کند.

وی به سفر رییس جمهور به استان بوشهر در اواخر بهمن ماه سال جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد: همزمان با سفر حجت الاسلام رییسی به استان بوشهر اعتبار لازم برای اتمام این پروژه تخصیص یابد تا شیرینی حضور رییس جمهور و هیات دولت به استان مضاعف شود.