تهران – ایرنا – سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت فلسطین حق دارد از خود دفاع و با دهشت افکنی صهیونیست ها مقابله کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، «طارق سلمی» افزود: اقدامات امروز مقاومت فقط هشداری به اشغالگران و دولت فاشیستی آنان است تا دست از تجاوز به ملت ما بردارند.

وی اضافه کرد: اگر صهیونیست ها دست از تجاوز برندارند، اوضاع رو به انفجار می رود و درگیری شدیدتر خواهد شد.

سلمی گفت: تلاش های دشمن صهیونیستی برای جدایی میان جبهه ها، شکست خواهد خورد، ملت فلسطین متحد و مقاومت نیز آماده است و از اصول و وظایف خود در پاسخ به جنایت های اشغالگران در هر مکانی دست برنخواهد داشت.

منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات موشکی از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی در فلسطین اشغالی در پاسخ به جنایت روز چهارشنبه صهیونیست ها در نابلس خبر دادند.

در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به دنبال حملات موشکی از نوار غزه، آژیر هشدار حملات موشکی در سدیروت و عسقلان به صدا در آمد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت ۱۱ فلسطینی در یورش روز چهارشنبه صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.