۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85040321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اذعان صهیونیست‌ها: مقاومت بازدارندگی را تحمیل کرده است

تهران- ایرنا- به دنبال تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و نگرانی‌ صهیونیست‌ها از پاسخ مقاومت فلسطین به جنایت نابلس، رسانه‌های رژیم اشغالگر به ناتوانی نهاد امنیتی این رژیم در مقابل مقاومت و تحمیل بازدارندگی بر صهیونیست‌ها اذعان کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که نهاد امنیتی رژیم اسرائیل قادر به ایجاد یک پاسخ تاکتیکی یا استراتژیک برای مقابله با موج مورد انتظار عملیات فلسطینی‌ها نیست.

«زویکا یحزکلی» تحلیلگر مسائل عربی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره به تنش‌های امنیتی تشدید شده در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پرداخت و گفت: همیشه ترس و نگرانی در دستگاه امنیتی اسرائیل وجود دارد و ماه رمضان توسط حماس به ماه جهاد تبدیل شده است و به همین سبب ما همیشه می‌ترسیم و نگران هستیم.

یحزکلی در ادامه از سیاست کابینه تندرو رژیم صهیونیستی درقبال فلسطین انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: آتش درگیری شعله‌ور شده، «عرین الأسود» در داخل (داخل اراضی اشغالی) لست و منطقه نیز پر از سلاح شده است.

این کارشناس صهیونیست ادامه داد: موج احتمالی حملات فلسطینی‌ها از سوی ساکنان بیت المقدس صورت خواهد گرفت که از کارت‌های شناسایی آبی و پلاک‌های زرد خودرو استفاده می‌کنند.

وی همچنین اذعان کرد: واقعیت آنگونه که اسرائیلی‌ها تصور می کنند نیست و غزه بازدارندگی را بر اسرائیل تحمیل کرده است.

پیشتر نیز کارشناسان نظامی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ناتوانی و پاسخ ضعیف نخست‌وزیر این رژیم به حملات موشکی مقاومت فلسطین انتقاد کرده بودند.

امیر بوخبوط کارشناس و خبرنگارنظامی پایگاه عبری زبان "واللا" روز پنجشنبه نوشت: گروه‌های مقاومت فلسطین، معادله میدانی جدیدی را به نتانیاهو تحمیل کرده اند.

وی اضافه کرد: هر حادثه غیرعادی در کرانه باختری با موشکباران شهرک های صهیونیست نشین از غزه پاسخ داده می شود.

یائیر لیوی کارشناس نظامی رسانه های رژیم صهیونیستی نیز نوشت: کابینه نتانیاهو باردیگر تصمیم گرفته است در برابر موشک پراکنی فلسطینی ها سکوت کند و پاسخ های اسرائیل رو به ضعف است.

گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه بامداد پنجشنبه در پاسخ به جنایت روز چهارشنبه صهیونیست ها در نابلس، شهرک های صهیونیست نشین را موشکباران کردند.

در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به دنبال حملات موشکی از نوار غزه، آژیر هشدار حملات موشکی در سدیروت و عسقلان به صدا در آمد.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha