سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه ایجاد ناامنی در مدرسه‌ها اقدامی خبیث برای هدف گرفتن قشر معصوم جامعه است، گفت: دستگیری عوامل این اقدام سخیف با اهتمام ویژه دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام (ره) این شهر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه برخورد قاطع با عوامل ایجاد ناامنی در مدرسه‌ها، افزود: ایجاد ناامنی در مدرسه‌ها ادامه جنگ ترکیبی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: سربازان جان بر کف امنیتی، ایجاد ناامنی در مدرسه‌ها را بر نمی‌تابند و با اهتمام ویژه افراد خاطی را شناسایی و به اشد مجازات می‌رسانند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به گرانی‌ها، از اصناف استان سمنان خواست در فروش کالا رعایت انصاف داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به در پیش‌بودن چهارشنبه سوری، از والدین خواست مراقبت فرزندان باشند تا با استفاده از موادمحترقه و بروز حوادث احتمالی چهارشنبه اخر سال را تلخ نکنند.

وی از جوانان خواست در چهارشنبه آخر سال از ترقه‌بازی و آسیب احتمالی به خود پرهیز کنند و نیروهای انتظامی نیز در انجام به وظیفه برای جلوگیری از حادثه‌های احتمالی کوشا باشند.

امام جمعه سمنان با اشاره به ساخت ۱۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان و ارایه خدمات دندانپزشکی به وسیله گروه جهادی، افزود: کمک به نیازمندان اقدامی ارزشمند و ستودنی است.

امام جمعه سمنان با اشاره به فرموده‌های رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت کاشت درخت و سهم استان سمنان در نهضت کاشت درخت، گفت: سهم استان سمنان کاشت ۱۰ میلیون اصله درخت است و انتظار می‌رود آحاد جامعه با کاشت نهال در حفظ و توسعه فضای سبز کوشا باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، افزود: امنیت جامعه مرهون جانفشانی سربازان جان بر کف است.

امام جمعه سمنان با گرامیداشت سی‌امین سالروز تاسیس کانون فرهنگی‌هنری مساجد تصریح کرد: مسجدها سنگر و مرکز کارهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مرکز تربیت نیروهای انسانی با اخلاص، با بصیرت و توانمند است و ضرورت دارد زمینه استفاده از مسجدها بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: عفت یکی از مصداق‌های تقوا است که انتظار می‌رود مومنان در حفظ عفت اهتمام ویژه داشته باشند.