کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان از سوی دستگاه های ذیربط از ماه های گذشته تامین و به اندازه کافی ذخیره سازی شده است،

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی ولی پوری روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی البرز افزود: کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم استان از سوی دستگاه های ذیربط از ماه های گذشته تامین و به اندازه کافی ذخیره سازی شده است، بنابراین هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز طبق بازدیدهای میدانی به عمل آمده علاوه بر بازدید از سردخانه ها و انبارهای استان، نظارت دقیقی بر حوزه عرضه کالا و نظارت بر قمیت ها وجود دارد.

کارگروه تخصصی تعاونی مسکن خبرنگاران البرز تشکیل می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از تشکیل کارگروه تخصصی تعاونی مسکن خبرنگاران استان خبر داد و گفت: تشکیل کارگروه تخصصی تعاونی مسکن خبرنگاران یکی از برنامه های استاندار البرز است که به جد در دستور کار شورای اطلاع رسانی استان قرار دارد.

وی افزود: دغدغه‌های خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای، برای شخص نماینده عالی دولت در استان، حائز اهمیت است و به طور ویژه بر رفع مسائل و مشکلات آنان تأکید داشته و دارند که موضوع تعاونی مسکن از جمله آن مسایل است.

ولی پوری با بیان اینکه باید یکصدایی برای رفع مشکل مسکن خبرنگاران وجود داشته باشد، گفت: کارگروه مشترک برای رفع مشکل مسکن خبرنگاران به ریاست مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله؛ فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، خانه مطبوعات و روابط عمومی استانداری تشکیل می شود.

وی خاطر نشان کرد: در این رابطه ارسال گزارش مرتب نشست تخصصی تا رسیدن به نتیجه مطلوب در دستور کار معاونت سیاسی قرار دارد که امیدواریم ماحصل آن موجب شیرین شدن کام اصحاب رسانه شود.