۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۳۰
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85034638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عرضه و توزیع ۵۷۵ تن گوشت قرمز تنظیم بازار در البرز

کرج - ایرنا -رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از عرضه و توزیع ۵۷۵ تن گوشت قرمز(منجمد و گرم) تنظیم بازار در استان البرز از هفته دوم دیماه سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا بازدار روز یکشنبه در نشست خبری افزود: به منظور متعادل سازی قیمت گوشت قرمز در ایام پایانی سال و تأمین پروتئین مورد نیاز مردم در استان، توزیع گوشت قرمز منجمد و گرم به منظور تنظیم بازار این محصول پروتئینی از هفته دوم دیماه آغاز و تاکنون ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه از میزان ۵۷۵ تن گوشت قرمز (۲۵ تن گرم و ۵۵۰ تن منجمد) در فروشگاههای زنجیره ای و بزرگ، میادین میوه و تره بار شهرداری و اصناف استان توزیع شده است، افزود: توزیع این کالاهای اساسی کشاورزی از محل سردخانه های استان بوده که با توجه به میزان جذب در بازار، کمبودی از بابت تأمین وجود نداشته و تا پایان سال و ایام ماه مبارک رمضان پیش بینی لازم جهت تنظیم بازار لحاظ شده است.

بازدار با اشاره به اینکه توزیع گوشت گرم از طریق فروشگاه های افق کوروش انجام می شود؛ تصریح کرد: قیمت گوشت منجمد گوساله و گوسفند از ۱۳۰هزار تومان تا ۱۵۵ هزار تومان و گوشت وارداتی گرم گوساله از ۱۷۰ هزار تومان(چرخ‌کرده) تا ۲۱۵ هزار تومان (ران و سردست) و گوشت گرم گوسفندی به قیمت ۲۲۰ هزار تومان (به صورت مخلوط)عرضه می‌شود.

وی در خصوص نظارت بر عرضه اقلام پروتئینی افزود: نظارت بر عرضه این کالاها به صورت روزانه (صبح و عصر) و حتی در ایام تعطیل توسط بازرسین جهاد کشاورزی انجام می شود به طوری که در نیمه دوم سال تا کنون 10 هزارو248 مورد بازرسی از مواد پروتئینی انجام و گزارش تخلفات به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز یادآور شد: با توجه به سامانه اطلاع‌رسانی www.۱۲۴.irبه‌عنوان مرجع رسمی اطلاع‌رسانی قیمت کالا، شهروندان گرامی می‌توانند هرگونه اطلاعات مورد نیاز را از این سامانه دریافت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی در زمینه عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، تقلب وگرانفروشی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنندتا در کم‌ترین زمان با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha