۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85068940
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان در البرز تامین است

کرج - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز ماه مبارک رمضان در استان تامین است و هیچ کمبود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیف اله اسداللهی روز چهارشنبه در نشست تنظیم بازار ایام نوروز و ماه مبارک رمضان استان البرز افزود: کالاهای اساسی فروشگاه زنجیره ای، تعاونی مصرف و واحدهای صنفی به فور توزیع شده است.

وی بیان کرد: غرفه‌هایی در اختیار تامین کنندگان و توزیع کنندگانی که توانایی عرضه مستقیم کالاها به قیمت مناسب داشته باشند، قرار داده ایم و هم اکنون در مکان های مد نظر اقلام اساسی به شهروندان عرضه می گردد.

وی تصریح کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه استان البرز وضعیت نانوایی های شهرستان و نحوه خدمات رسانی آنان به شهروندان را بررسی می کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر نظارت و بازرسی مستمر از نانوایی ها در استان در ماه مبارک رمضان تاکید کرد، گفت: با توجه به نیاز مرم به نان تازه در زمان افطار و سحری، ضرورت دارد که تدابیر نظارتی و توزیع عادلانه برای دسترسی مناسب مردم بیشتر شود.

اسداللهی همچنین تصریح کرد: با ظرفیت های ایجاد شده و گزارش سامانه نانینو عملکرد نانوایی ها رصد می شود و برخورد جدی با کم فروشان و متخلفین در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.

در استان البرز ۱۲۰ هزار واحد صنفی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha