زنجان - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با توجه شرایط بازار پایین خواهد بود گفت: این به نفع متقاضیان است و از طرفی متناسب با پیشرفت پروژه ها تسهیلات بانکی تزریق شده و این مهم همچنان تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، اصغر اسماعیلی رروز سه شنبه در جریان بازدید استاندار از واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان افزود: در زمان حاضر پنج هزار ۹۰۰ واحد مسکونی در سایت شرق زنجان M۱ تا M۶ تعریف شده و در دست احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه ها از زمان آغاز ساخت، پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارند، اضافه کرد: پروژه مسکن M۶ زنجان پیشرفت فیزیکی بهتری دارد و در مجموع از خرداد سال آینده پروژه های نهضت ملی مسکن بصورت فاز بندی و تدریجی آماده واگذاری است.

این مسوول ادامه داد: باید توجه داشت پروژه ها ی مسکن از دو فاکتور آورده مردمی و تسهیلاتی بانکی ساخته می شود که طبق برنامه ریزی ها در پایان هر فصول واحدهای واجد شرایط تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر این مبنا از سال آینده پروژه ها متناسب با پیشرفت فیزیکی به متقاضیان واگذار خواهد شد و این اداره کل مشکلی در این خصوص ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از متقاضیان خواست با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب در پرداخت اقساط تسریع کنند که تحقق این مهم به پیشبرد برنامه ریزی ها و واگذاری ها کمک فراوانی خواهد کرد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری نیز خانواده هایی که از تاریخ آبان ۱۴۰۰ فرزند سوم و بالاتر داشته باشند از بهمن سال جاری این امکان در سایت وزارت راه و شهر سازی فراهم شد تا مشخصات لازم را ثبت نام کنندکه پس از پالایش نهایی از سال آینده تخصیص پروژه ها انجام خواهد گرفت.