۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85057503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تزریق تسهیلات در پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان تداوم دارد

زنجان - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه قیمت تمام شده واحدهای نهضت ملی مسکن با توجه شرایط بازار پایین خواهد بود گفت: این به نفع متقاضیان است و از طرفی متناسب با پیشرفت پروژه ها تسهیلات بانکی تزریق شده و این مهم همچنان تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، اصغر اسماعیلی رروز سه شنبه در جریان بازدید استاندار از واحدهای نهضت ملی مسکن زنجان افزود: در زمان حاضر پنج هزار ۹۰۰ واحد مسکونی در سایت شرق زنجان M۱ تا M۶ تعریف شده و در دست احداث است.

وی با بیان اینکه پروژه ها از زمان آغاز ساخت، پیشرفت فیزیکی متفاوتی دارند، اضافه کرد: پروژه مسکن M۶ زنجان پیشرفت فیزیکی بهتری دارد و در مجموع از خرداد سال آینده پروژه های نهضت ملی مسکن بصورت فاز بندی و تدریجی آماده واگذاری است.

این مسوول ادامه داد: باید توجه داشت پروژه ها ی مسکن از دو فاکتور آورده مردمی و تسهیلاتی بانکی ساخته می شود که طبق برنامه ریزی ها در پایان هر فصول واحدهای واجد شرایط تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر این مبنا از سال آینده پروژه ها متناسب با پیشرفت فیزیکی به متقاضیان واگذار خواهد شد و این اداره کل مشکلی در این خصوص ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از متقاضیان خواست با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب در پرداخت اقساط تسریع کنند که تحقق این مهم به پیشبرد برنامه ریزی ها و واگذاری ها کمک فراوانی خواهد کرد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری نیز خانواده هایی که از تاریخ آبان ۱۴۰۰ فرزند سوم و بالاتر داشته باشند از بهمن سال جاری این امکان در سایت وزارت راه و شهر سازی فراهم شد تا مشخصات لازم را ثبت نام کنندکه پس از پالایش نهایی از سال آینده تخصیص پروژه ها انجام خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha