شهرکرد -ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به رویکرد خدمات‌رسانی دولت سیزدهم گفت:دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و انقلابی، فعالیت گسترده‌ای در خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده است و برای چهارمحال و بختیاری هم مصوباتی با هدف عدالت‌محوری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تاکید کرد: دولتمردان تلاش‌های صادقانه‌ای دارند و آینده مردم بسیار روشن و مطلوب است و دولت تلاش می‌کند تا مسوولان ضعیف را کنار بگذارد تا بتواند خدمات قابل‌توجهی به قشرهای مختلف ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد یادآور شد: مردم ایران ۴۴ سال گذشته با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) روز قدس را گرامی‌داشتند و در برابر استکبار جهانی مقاومت کردند.

وی استکبار جهانی را روبه افول و اضمحلال و ایران را روبه رشد دانست و افزود: امروز آمریکا قدرتی ندارد و جمهوری اسلامی قدرت خود را در منطقه پیدا کرده و به دست آورده است.

نکونام به جابه جایی قدرت‌ در دنیا اشاره و تصریح کرد: تمام جابه‌جایی‌ها در دنیا به‌علت محور بودن ایران و انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی موقعیت جهانی پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: ۲۹ فرمردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده و ارتش ایران مدافع فرهنگ دینی است و از سرزمین و مرزهای کشور دفاع می‌کند.

نکونام با اشاره به بهره‌مندی و استفاده مطلوب از ماه مبارک رمضان گفت: با برگزاری محافل خانگی برای تقویت فرهنگ قرآنی تلاش شود و تقویت مساجد به‌ویژه مساجد محلات مورد توجه باشد و باید برای آباد کردن مساجد با هدف نزدیک‌تر شدن جوامع به سلامت تلاش شود.

وی حجاب را از ضرورت‌هایی دینی دانست و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی موظفند حجاب کارکنان رعایت شود و نسبت به این موضوع پاسخ‌گو باشند و رعایت حجاب در مکان‌های عمومی هم باید رعایت شود و این مهم از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌ویژه بانوان جامعه است.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به‌نام «روز جهانی قدس» نام‌گذاری شده است.