بوشهر - ایرنا - سرپرست فدراسیون هیات ورزش‌های همگانی از برگزاری پرشور جام مینی‌فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور خبر داد و  گفت: ۴۱ هزار ۲۱۲ تیم در دو بخش آقایان و بانوان در جام مینی فوتبال محلات ایرانیان حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی خلیلی روز چهارشنبه در مجمع عمومی و سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان بوشهر اظهار کرد: این رویداد ملی یکی از مهمترین برنامه‌های امسال این فدراسیون برای فراهم کردن زمینه جذب قشرهای مختلف جامعه به ورزش همگانی است.

وی افزود: برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات جام ایرانیان از مرحله شهرستانی تا کشوری بیش از هفت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سرپرست فدراسیون هیات ورزش‌های همگانی یادآور شد: سال گذشته سه هزار و ۱۷۱ تیم در رویداد ورزش همگانی کارکنان دولت حضور داشتند که اختتامیه این رقابت‌ها خردادماه امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ماموریت این فدراسیون در توسعه ورزش در سطح جامعه، گفت: بوشهر در توسعه ورزش همگانی در سطح کشور پیشتاز است.

خلیلی ادامه داد: استان بوشهر در رویداد ملی طلایه داران خلیج فارس که دهه فجر گذشته میان استان‌های جنوبی کشور از خوزستان تا چابهار برگزارشد، با برگزاری ۱۰ همایش پیاده روی و پخش آن بصورت زنده از شبکه سوم سیما یکی از استان‌های برتر کشور بود.

تفاهم ورزش و جوانان بوشهر برای توسعه ورزش‌ همگانی با دستگاه‌های اجرایی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزش و جوانان برای کاهش میزان کم تحرکی در سطح جامعه بوشهر، به دنبال امضای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های اجرایی است.

یاسر جمالی با اشاره به اجرایی شدن طرح "شهید خرازی" برای ورزش پدر و پسری و مادر و دختری در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر آمادگی دارد تا این طرح ملی را در راستای توسعه خانوادگی ورزش در همه شهرستانی این استان اجرا کند.

وی افزود: مسابقات مینی فوتبال جام محلات ایرانیان در استان بوشهر شور و نشاط ویژه‌ای را بین عموم مردم ورزش‌ دوست بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید

تپلی‌های بامزه امروز ؛ افراد چاق فردا