دسترسی آسان مردم به ورزش ماموریت فدراسیون ورزش‌های همگانی است

یزد- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: تسهیل و ایجاد زمینه برای دسترسی آسان همه اقشار جامعه برای انجام فعالیت‌های مناسب ورزشی جزو اهداف و ماموریت این فدراسیون در کشور است.

به گزارش ایرنا، " علی خلیلی " روز چهارشنبه در مجمع عمومی سالانه هیات ورزش‌های همگانی استان یزد افزود: ما ۲ رویداد بزرگ در برنامه‌های سال آینده داریم که اولی مسابقات فوتبال گل کوچک محلات تحت عنوان جام هواداری است.

وی با قدردانی از مسئولان و ورزشکاران یزد ادامه داد: این مسابقات در حال ثبت نام در سایت فدراسیون است و در چهار مرحله شهری، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و نقش مهمی در فرهنگ سازی ورزش در جامعه دارد.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار داشت: رویداد دوم هم طرح داژبال محلات بانوان کشور است که هر دو رویداد با همکاری ستاد توانمند سازی وزارت کشوردر قالب طرح ۲۰۲۰ منطقه کم برخوردار کشور برگزار می‌شود.

خلیلی بیان کرد: این رویدادها برای افزایش فعالیت‌های بدنی و افزایش کیفیت زندگی است و با اجرای این طرح‌ها تلاش می‌کنیم مردم در روز ۳۰ دقیقه ورزش داشته باشند.

همچنین مسئولان هیات‌های مختلف ورزش‌های همگانی استان یزد در این جلسه به بیان برنامه‌های خود برای گسترش سلامت شهروندان و کاهش ابتلا به بیماری‌های غیرواگیر و تصمیماتی برای اجرای برنامه‌ها در سال آینده پرداختند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha