۱۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85022499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال گسترده بوشهری‌ها از پیاده روی در حاشیه خلیج فارس

بوشهر- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با حضور یک‌هزار نفر از مردم شهر بوشهر، پیاده‌رویی صبحگاهی از میدان المپیک تا میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، کمال صالح‌احمدی روز سه شنبه در حاشیه پیاده‌روی در سواحل خلیج‌فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، این برنامه در قالب "صبح و نشاط" برای افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم در شهر بوشهر برگزار شد.

وی با اعلام استقبال خوب شهروندان بوشهری از این همایش که به‌ شکل پیاده‌روی از میدان المپیک تا میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار شد، عنوان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در قالب برنامه صبح و نشاط برای نخستین بار در استان بوشهر و ۱۰ شهرستان استان در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: هدف از این برنامه تقویت روحیه نشاط و شادابی و گسترش فرهنگ ورزش در بین مردم خواهد بود.

استقبال گسترده بوشهری‌ها از پیاده روی در حاشیه خلیج فارس

صالح‌احمدی با اشاره به استقبال خوب مردم بوشهر از این پیاده‌رویی، یادآور شد: در این برنامه که حدود یکهزار نفر از مردم بوشهر شرکت کردند به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایز ارزنده‌ای به تعداد ۶ دستگاه دوچرخه،۱۰ گرمکن ورزشی و کارت هدیه اهدا شد.

اجرای خوانندگان محلی استان، اجرای ورزشکاران متشکل از رزمی‌کاران،کونگ‌فوکاران، کاراته‌کاران، کمیته طناب‌زنی هیات ورزش‌های همگانی، روپایی ورزشکار بوشهری و حضور دختر شهید محمد نجفی و و بازگویی خاطرات این شهید از زبان دخترش از دیگر برنامه این همایش بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha