کرمان - ایرنا - استاندار کرمان عصر روز چهارشنبه با حضور در تمرین تیم فوتبال مس کرمان به بازیکنان وعده پاداش نقدی را در صورت پیروزی این تیم در سه هفته باقی مانده از لیگ برتر داد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی فداکار در جریان بازدید از تمرین تیم فوتبال مس کرمان و دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مجموعه این تیم افزود: سه بازی از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و این تیم باید با انرژی مثبت و با روحیه در این مسابقات ظاهر شود.

وی اظهار داشت: به تیم فوتبال مس کرمان کمک شود تا نتایج خوبی بگیرد، باید به تیم روحیه بدهیم تا از آن روحیه بگیریم و امیدوارم این تیم در ادامه رقابت‌ها با جسارت، جرات و توان بیشتر به کار خود ادامه دهد و دل مردم این استان را شاد کند.

استاندار کرمان گفت: تیم فوتبال مس کرمان اگر در بازی بعدی خود ببرد، پاداش خوبی با کمک باشگاه برای این تیم درنظر گرفتیم که پرداخت می شود.

بازی‌های تیم مس کرمان برای فوتبال استان سرنوشت‌ساز است

وی عنوان کرد: مس کرمان تیم مرکز این استان است که اگر آسیب ببیند، شاید موفقیت تیم‌های گل گهر سیرجان و مس رفسنجان آن شیرینی را برای مردم نداشته باشد و پرچم استان کرمان و آبروی شرکت ملی مس نیز در موفقیت این تیم است.

فداکار یادآور شد:تیم‌های گل گهر سیرجان، مس رفسنجان و شهربابک مربوط به یک شهرستان هستند اما مس کرمان تیم مرکز استان است و در سراسر استان طرفدارانی دارد.

وی افزود: جنوب و شرق استان که تیمی در لیگ برتر کشود ندارند، نگاهشان به تیم مس کرمان است ‌و هیجان و عشق مردم نقاط مختلف استان در نتایج تیم مس کرمان خلاصه می شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان گفت: متاسفانه اکنون کار به جایی رسیده که شرایط برای تیم فوتبال مس کرمان سخت شده، باید تلاش کنید که علاقه‌مندان این تیم به لحاظ روحی آسیب نبینند.

وی ابراز داشت: با همکاری شرکت مس قول می‌دهم هدیه خوبی برای بازی‌های آخر و مهم تیم فوتبال مس کرمان در نظر بگیریم زیرا سه هفته باقی مانده از مسابقات لیگ برتر کشور برای فوتبال استان کرمان بسیار سرنوشت‌ساز است.

فداکار خطاب به بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان بیان کرد: تا اینجای کار دویدید و سه بازی باقی مانده را سخت تلاش کنید و انرژی بگذارید تا یک کیلومتر باقی مانده را با موفقیت به اتمام برسانید تا همه مردم از پیروزی شما خوشحال شوند.

مس کرمان در لیگ برتر می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان نیز در این بازدید گفت: همکاری کنار هم و اتحاد مجموعه استان برای موفقیت تیم فوتبال مس کرمان، حس بسیار خوبی است که اثرات آن در سه بازی آینده این تیم در لیگ برتر مشخص خواهد شد.

فرزاد حسینخانی با قول باقی ماند مس کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور عنوان کرد: این گفته کارشناسان بسیاری است زیرا مس کرمان در میان ۶ تیم پایانی جدول لیگ برتر تنها تیمی بوده که در هیچ بازی با اختلاف بیش از ۲ گل نباخته است.

وی ادامه داد: این موارد نشان می‌دهد که ما تیم خوبی بودیم اما گاهی اتفاقاتی خارج از زمین فوتبال می‌افتد که روی نتایج بازی اثرگذار است و مدیریت این اتفاقات از عهده کادر فنی این تیم خارج است.

حسینخانی افزود: حضور استاندار کرمان در تمرین تیم فوتبال مس کرمان حس مسئولیت‌پذیری بازیکنان را بالا می‌برد و قول می‌دهیم که پرچم این باشگاه را بالا نگه می‌داریم.

وی اضافه کرد: این تیم حق مردم کرمان است و کسی حق بهره برداری سیاسی از آن را ندارد اما عده ای کشمکش های سیاسی برای باشگاه مس کرمان به راه انداختند.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: این تیم متعلق به شخص نیست و مال همه مردم کرمان است و برای موفقیت این تیم نیز شخص مطرح نیست و کل مجموعه تلاش می‌کنند.

تیم فوتبال مس کرمان را حمایت می‌کنیم

رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان و معاون شرکت ملی مس نیز در این بازدید گفت: تمام سعی و تلاش ما بالا نگه داشتن پرچم مس کرمان است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

امید طیاری همچنین خطاب به بازیکنان مس کرمان افزود: شما آینده‌های این استان هستید و شرکت ملی مس هر کمک و پشتیبانی را انجام می دهد تا در زمین سرافراز باشید.

همچنین علی قرایی مدیرعامل باشگاه و حسینخانی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان و سایر اعضای تیم در این بازدید لباس این تیم را به استاندار کرمان و رییس هیات مدیره باشگاه اهدا کردند.

تیم فوتبال مس کرمان از ساعت ۱۸ روز جمعه هفته جاری در هفته ۲۸ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تراکتورسازی تبریز است و در ۲ هفته پایانی نیز با ملوان در بندر انزلی و سپاهان اصفهان در کرمان بازی خواهد کرد تا پروند این فصل لیگ برتر کشور بسته شود.