استاندار کرمان: باشگاه مس آنقدر ظرفیت دارد که مستاجر نباشد+ فیلم

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان در جریان بازدید از روند ساخت ورزشگاه شهدای مس گفت: باشگاه مس کرمان آنقدر ظرفیت دارد که نباید برای بازی های خود مستاجر اداره کل ورزش باشد.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی فداکار عصر چهارشنبه در ادامه این بازدید خواستار اجرای سریع عملیات اجرایی ورزشگاه شهدای مس شد و افزود: شرکت ملی مس باوجود بهره بردن از مزیت های فراوان معادن استان کرمان باید در حوزه مسئولیت اجتماعی خود بویژه در حوزه ورزش استان کرمان با قدرت ظاهر شود تا بحث نشاط آفرینی در بهشت معادن ایران تقویت شود.

وی همچنین حمایت همه جانبه خود را از تیم فوتبال مس کرمان به عنوان نماینده استان در لیگ برتر فوتبال کشور اعلام کرد.

به گزارش ایرنا چندی قبل هنگامی که برخی رسانه ها به نقل از مدیرعامل مس ایران و پیمانکار ورزشگاه شهدای مس اعلام کرده بودند این ورزشگاه به فینال جام حذفی کشور می رسد، در بازدید استاندار کرمان، وعده این افتتاح به دی ماه امسال موکول شد.

شهدای مس کرمان نام ورزشگاه اختصاصی و ۳۰ هزار نفری باشگاه صنعت مس کرمان است که عملیات ساخت آن در سال ۱۳۸۵ آغاز شده اما هنوز پس از گذشت ۱۷ سال به بهره برداری نرسیده است.

گفته می شود این ورزشگاه سال ها بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طولانی شدن ساخت این پروژه ورزشی گلایه هایی را ایجاد کرده که در این زمینه نوک حمله انتقادها بیشتر به سمت مدیران ارشد شرکت مس بوده است.

به دنبال مطالبات رسانه ای، فعالیت عمرانی در ورزشگاه شهدای مس طی روزهای گذشته سرعت گرفته و روزانه شاهد پیشرفت این ورزشگاه هستیم. تاکنون برای پایان کار و افتتاح این ورزشگاه چندین تاریخ اعلام شده، از جمله معاون امور عمرانی استاندار چندی پیش تصریح کرده بود که ورزشگاه به فینال جام حذفی فوتبال می رسد اما امروز در بازدید استاندار کرمان از این ورزشگاه تاریخ دی ماه امسال برای افتتاح و بهره برداری این ورزشگاه اعلام شد تا بحث میزبانی از فینال جام حذفی برای دیگر گزینه‌ها دوباره داغ شود.

پیمانکار ورزشگاه شهدای مس کرمان نیز در این بازدید گفت: ورزشگاه تا فینال جام حذفی کشور آماده نخواهد شد اما این پروژه را تا دی ماه امسال به مرحله بهره برداری می رسانیم و این پروژه همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها افتتاح می شود.

پیمان آبروان افزود: ۶ هزار صندلی ورزشگاه شهدای مس را به ورزشگاه شهید باهنر کرمان منتقل کردند که این میزان جایگزین شد و پروژه ساخت ورزشگاه شهدای مس اکنون در جبهه غربی فعال است و قراردادهای لازم برای تکمیل آن منعقد شده است.

ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، شهدای مس کرمان و امام رضا (مشهد) نامزدهای میزبانی از فینال جام حذفی بودند که ورزشگاه شهدای مس کرمان در نهایت طی مراسم قرعه کشی مرحله جدید جام حذفی، به عنوان میزبان فینال جام حذفی کشور انتخاب شده بود.

در این بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مس، رییس هیات فوتبال استان و سایر مسئولان استانی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha