شوت استعدادهای فوتبالی مناطق محروم جنوب کرمان به دروازه مس

جیرفت- ایرنا- خبرهای نویدبخشی از جنوب دیار کریمان در حوزه فوتبال به گوش می‌رسد زیرا می‌گویند باشگاه مس کرمان تصمیم گرفته است برای استعدادیابی به سراغ علاقه‌مندان به فوتبال در این منطقه نیز برود و از میان آنان با استعدادترین‌ها را برای بازی در باشگاه برگزیند.

به گزارش ایرنا نادیده گرفتن استعدادهای ورزشی بویژه در مناطق محروم از جمله جنوب استان کرمان همواره از مشکلات و انتقادها بوده که درصورت عملیاتی شدن این اقدام باشگاه مس کرمان، اقدام بسیار مناسب و درخوری قلمداد می شود تا استعدادهای این منطقه که شمارشان کم هم نیست بتوانند هم آتیه فوتبالی کشور را غنا ببخشند و هم مسیر زندگی تک تک آنان و خانواده هایشان درگیر تحولات مثبت شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان در تشریح این خبر روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کارشناسان و مربیان باشگاه مس کرمان به منظور استعدادیابی در روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت در عنبرآباد و روزهای ۱۴ و ۱۵ این ماه در کهنوج حضور خواهند داشت.

سعید قرایی افزود: در روزهایی که در عنبرآباد حضور داریم علاقه مندان می توانند از شهرستان های عنبرآباد، جیرفت و رودبار جنوب برای تست دادن حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در روزهایی هم که در کهنوج حضور داریم از دیگر شهرهای جنوب استان می توانند حضور پیدا کنند یادآور شد: نفرات برگزیده برای آکادمی باشگاه انتخاب می شوند و سپس سلسله مراتب را بر اساس رده سنی که دارند طی می کنند و می توانند در رده های سنی نوجوانان، نونهالان، جوانان یا امید فعالیت کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان اضافه کرد: پیشتر هم استعدادیابی برگزار شده بود اما امسال به شکلی منسجم تر و گسترده تر برگزار خواهد شد.

باشگاه مس زیرمجموعه موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران است و تیم فوتبال باشگاه مس کرمان در لیگ برتر خلیج فارس حضور دارد و از تیم هایی در کشور بوده که توانسته به لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند.

انتشار این خبر مربوط به استعدادیابی از جنوب کرمان می تواند برای نوجوانان و جوانان این منطقه نوید بخش باشد و مسئولان و خانواده ها نیز این فرصت را قدر بدانند و زمینه معرفی مستعدان این عرصه را به متولیان باشگاه مس فراهم آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha