مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با دستور استاندار چهارمحال و بختیاری و همچنین تاکید نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد برپایی میز خدمت در میعادگاههای نماز جمعه و جماعت از این هفته به صورت مستمر برگزار خواهد شد و در میز خدمت این هفته در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد بیش از ۷۰ مدیرکل از ادارات به همراه معاونان و کارشناسان حضور داشتند.
فرشاد طهماسبی افزود: این میزهای خدمت به منظور ارتباط چهرهبهچهره و مستقیم و بیواسطه مردم و مسوولان برگزار میشود تا مسوولان پیگیر مطالبات و درخواستهای مردم باشند.
وی با اشاره به اینکه ارتباط چهره به چهره مسوولان با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم است، گفت: روزهای دوشنبه هر هفته نیز از ساعت هشن صبح تا ۲ بعدازظهر نیز ملاقات عمومی مردم با مسوولان در تمام دستگاههای اجرایی انجام میشود.
به گفته وی، در دولت سیزدهم علاوهبر سفرهای استانی و برپایی میز خدمت، حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) نیز از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان استان است.
طهماسبی افزود: براساس ارزیابی انجام شده بیش از ۲۰۰ نفر از مردم استان در میز خدمت روز جمعه این هفته با مدیران کل استانی و استاندار دیدار داشتند و مشکلات خود را بیان کردند.
به گزارش ایرنا، مردم با دیدار چهره به چهره با مدیران دستگاههای اجرای و مسوولان ارشد استان مشکلات خود را بیان کردند و توانستند بدون واسطه و به صورت مستقیم مشکلات خود را با مسولان بازگو کنند.
به گفته آنها،در دولت سیزدهم به حل مشکلات مردم و پاسخگو بودن مسوولان به مردم تاکید شده و برپایی میز خدمت و هچنین ارتباط تلفنی با مدیران در دست اجراست و مردم میتوانند به راحتی در کمترین زمان با مدیران دستگاهی اجرای دیدار داشته باشند و مشکلات خود را بازگو کنند.
این عده معتقدند، امید است همانگونه که این فرصت برای بیان مشکلات فراهم شده، رفع مشکلات بیان شده توسط مردم به مسوولان نیز از سوی مسوولان به سرعت پیگیری و رفع شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از ابتدای انتصاب خود در این استان، بارها به مناطق مختلف استان بهصورت سرزده و یا برنامهریزی شده سفر کرده و از نزدیک نیازهای مردم استان را شناسایی و برای رفع آن تلاش کرده است.