تهران- ایرنا- ناظر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس، گفت: افزایش جایگاه هواداران میهمان در اختیار ما نیست و تصمیم در این خصوص برعهده یگان ویژه است.

به گزارش ایرنا؛ داود رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر در خصوص شرایط دیدار حساس نساجی و پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا باید از تلاش‌های نیروی انتظامی تشکر کنم. خوشبختانه جو خوب و لذت‌بخشی حاکم است و امیدوارم بازی هم تا پایان خوب برگزار شود تا اگر قرار شد جام قهرمانی را این جا تحویل بدهیم، شرایط خوب باشد.

وی درمورد دلیل افزایش تعداد هواداران پرسپولیس، توضیح داد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با یگان ویژه در شب گذشته قرار شد در صورت ازدحام جمعیت، این موضوع را یگان تشخیص بدهد.

رفعتی عنوان کرد: هواداران نساجی، فوتبال دوست هستند و فهم بالایی دارند و با آنها خیلی راحت هستم.

وی در مورد مورد خداحافظی‌اش پس از پایان این بازی، گفت: از فردا مسئولیتی در سازمان لیگ ندارم. اگر بخواهم دلیلش را بگویم، قطعا دلخوری‌هایی وجود داشته که نمی‌خواهم بازش کنم‌ زیرا یک خانواده هستیم اما تصمیم گرفتم دیگر ادامه ندهم. البته از فوتبال جدا نخواهم شد و در کنار فوتبال همیشه می‌مانم. ما فوتبالی‌ها می‌دانیم فوتبال در خون ما است و نمی‌توانیم از آن کنار برویم اما در این وضعیت دیگر کار نمی‌کنم. این آخرین بازی من به عنوان ناظر است اما بعدها در پست دیگری فعالیت خواهم کرد.

وی گفت: خسته شده بودم اما مهم‌ترین بحث بی‌انگیزگی من است. این موضوع بد است و اگر در هر کاری بی‌انگیزه باشید، کارایی لازم را ندارید.

این دیدار از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز می‌شود و پرسپولیس در صورت کسب برتری، جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.