مدیرعامل نساجی: با این شرایط بازی نمی‌کنیم/ میزبانیم اما هواداران‌مان بیرون مانده‌اند

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه نساجی، گفت: تا زمانی که مشخص نشود، هواداران پرسپولیس چگونه بیشتر از ظرفیت مشخص شده به ورزشگاه آمده و جای هواداران ما را گرفته‌اند، در این دیدار حاضر نمی‌شویم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا؛ ایزد سیف‌الله پور در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر، اظهار داشت: اینجا همه چیز برعکس است و تماشاگران ما بیرون مانده و هواداران پرسپولیس در ورزشگاه هستند. این عدالت نیست که تماشاگران میهمان را به داخل فرستاده‌اند و سکوهای ما را هم به آنها داده‌اند.

وی گفت: تنها ۱۰ درصد طرفیت ورزشگاه باید در اختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد اما از ساعت ۱۳:۵۰ سکوهای پشت نیمکت ۲ تیم نیز به طرفداران پرسپولیس اختصاص پیدا کرده و هواداران نساجی بیرون مانده‌اند. به همین دلیل تا زمانی که مشخص نشود هواداران اضافی پرسپولیس چگونه به ورزشگاه آمده اند به تیم اجازه ورود به زمین را نمی‌دهم.

سیف‌الله پور ادامه داد: اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحث آن جداست ولی اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید طبق قانون فقط پشت نیمکت خودشان از سوی هواداران پرسپولیس پر شود. جایگاه هوادار ما اکنون خالی است ولی جایگاه CIP که قرار نبود بلیت فروشی بشود، به هوادار پرسپولیس داده‌اند. آن جایگاه همه کارت دعوتی هستند. جایگاه کارت دعوتی ما را پر کرده‌اند و به هواداران داده‌اند. این اصلا ربطی به بلیت فروشی ندارد. پرسپولیسی‌ها فقط آن طرف می‌توانند باشند.

وی گفت: ناظر بازی این مساله را به گردن یگان ویژه می‌اندازد. بروید و بپرسید چرا تماشاگر نساجی هنوز به ورزشگاه نیامده ولی جایگاهش را در اختیار کسی دیگری گذاشته‌اند. اجازه داشتیم، ۶ هزار بلیت اجازه داشتیم بفروشیم. اگر قرار بود رایگان بفروشند، اجازه می‌دادند ما ۱۰ هزار تا بلیت بفروشیم. بلیت فروشی نشده و این هواداران رایگان داخل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha