زنجان - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب از هیچ توطئه‌ای علیه کشورمان دریغ نکرده‌اند و هزینه جنگیدن، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن به مراتب کمتر از تسلیم شدن است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حسینی شاهرودی روز دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان، افزود: دشمنان با برنامه ریزی مستمر، درصدد تضعیف انقلاب اسلامی هستند و مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند "هرچند برای رسیدن به قله مشکلاتی وجود دارد اما نباید از ادامه مسیر، خسته و ناامید شویم".

مدیرعامل مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد: دشمنان با تمامی قوا به میدان آمده‌اند و بر این مبنا باید پرچم اهل بیت را برافراشته نگه داشت چرا که استمداد از ائمه اطهار به افول دشمنان منجر شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همواره باید مراقب نفوذ و نفاق بود چرا که این مساله، بدترین ضربه ها را به انقلاب زده است و هر کاری که خوب و به نحو احسن انجام شود مانع رشد دشمنان و منافقان می شود.

وی با بیان اینکه دشمن با تهدید و با همه ابزارهای خود نتوانستند کاری به پیش ببرند، اظهار داشت: هر کجا پدیده نفوذ وجود دارد باید آن حوزه را جدی گرفت و برای مقابله با آن برنامه ریزی کرد.

این مسوول در ادامه با تاکید بر اهمیت امر به معروف، گفت: راه نجات جامعه در امر به معروف و نهی از منکر است و شناخت مومن از منافق با امر به معروف و نهی از منکر امکانپذیر می شود.

حجت الاسلام شاهرودی با تاکید بر اینکه همه در امر به معروف و نهی از منکر مسوول هستیم، ادامه داد: اگر حواسمان باشد و با تدبیر درست منافق را بشناسیم، این انقلاب به سلامت مسیر خود را طی می کند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر ایجاد تمدن اسلامی تاکید کردند، اظهار داشت: تحقق این مهم نیازمند انجام وظایف و تکالیف محوله به بهترین نحو و همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها و سازمان های متولی و مرتبط است.

در پایان این مراسم، از زحمات عباس بابایی رییس سابق مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان قدردانی و حسین میرزاپور به عنوان رییس جدید این مجمع در استان معرفی شد.