۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
کد خبر: 83094117
T T
۰ نفر
مجمع رهروان امر به معروف و نهي از منكر دركنگان تشكيل شد

بوشهر- ايرنا- مجمع رهروان امر به معروف و نهي از منكر روز شنبه در آييني با حضور جمعي از مسئولان و فعالان فرهنگي و ديني، در شهرستان كنگان تشكيل شد.

به گزارش ايرنا، امام جمعه كنگان دراين آيين گفت: فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر بايد در جامعه احيا و نهادينه شود.
حجت الاسلام محمود محمودي افزود: امام حسين (ع) بزرگترين شهيد امر به معروف و نهي از منكر است و همه پيروان و رهروان حسيني بايد در اين زمينه به آن حضرت اقتدا كنند.
وي با تحسين فعاليت مجمع رهروان امر به معروف و نهي از منكر اظهارداشت: اميدواريم اين مجمع بتواند با بهره گيري از منويات و دغدغه هاي رهبر فرزانه انقلاب در حوزه امر به معروف و نهي از منكر و با رعايت جنبه شرعي و قانوني و با جذب و جلب آحاد مردم و مسئولان در سطح جامعه اثرگذار باشد.
مسئول مجمع امر به معروف و نهي از منكر استان بوشهر گفت: اين مجمع با پرهيز از سياست بازي و سياست زدگي براساس آرمان هاي نظام در اطاعت از ولايت فقيه تشكيل شده و در همين مسير نيز انجام وظيفه خواهد كرد.
سرهنگ خضر فقيه افزود: تلاش براي اثرگذاري در رشد و تعالي جامعه اسلامي با اجراي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر ب اساس شرع و قانون رسالت مهم مجمع رهپويان است.
وي بيان كرد: اين مجمع اقدامات خود را در سطح جامعه از طريق انجام پيگيري هاي مرتبط با فريضه امر به معروف و نهي از منكر در بيش از 50 سرفصل مورد نظر رهبر معظم انقلاب دنبال مي‌كند كه اين پيگيري‌ها در سه حوزه امر به معروف و نهي از منكر مردم به مردم ، مردم به دولت و دولت به مردم انجام مي‌شود كه دراين جا منظور از دولت، همه حاكميّت اجرايي است.
در اين آيين احكام رابطان مجمع رهروان در شهرستان كنگان اهدا شد.
7208/6043