تهران- ایرنا- ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور گفت: از مصاحبه کردن فراری هستم و دوست دارم تمرکزم را بر روی بازی گذاشته و بعد از آن وقتم را برای خانواده‌ام بگذارم.

به گزارش ایرنا، رضا اسدی در ابتدای تمرین تیم ملی فوتبال ایران و در جمع خبرنگاران تاکید کرد: از امروز به جمع سایر بازیکنان اضافه شدم و امیدوارم اردوی خوبی برای همه ما باشد.

وی ادامه داد: ما یک هدف بزرگ داریم و تلاش همه ما این است که به آن هدف دست یابیم. لباس تیم ملی خیلی مهم و ارزشمند است و هر بازیکنی که این لباس را می‌پوشد باید دل میلیونها ایرانی را شاد کند.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران و مقایسه آن با سایر رقبای این تیم گفت: بازی‌های تدارکاتی خیلی مهم است و اگر این فرصت پیش بیاید که با تیم‌های بزرگ بازی شود بهتر هم خواهد بود اما مهمتر این است که مربی چه می خواهد و بازیکنان چگونه می‌توانند آن را درک و در زمین اجرایی کنند و این هماهنگی حتی در بازی‌های کوچک هم به دست می‌آید.

اسدی با تاکید بر اینکه کمتر مصاحبه کرده و بیشتر تمرکز خود را بر روی بازی و عملکرد خود در طول لیگ کرده بود گفت: من از مصاحبه کردن فراری هستم و دوست دارم بیشتر تمرکز خود را بر روی بازی‌ام بگذارم. بعد از بازی هم حواسم به خانواده‌ام است و دوست دارم وقت خودم را با آنها سپری کنم. برای همین است که مصاحبه نمی‌کنم یا کمتر انجام می‌دهم.