قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب قزوین بر برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان به شکل سالم و بدون هرگونه حاشیه از سوی دست اندرکاران تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای قزوین، حسین رجبی روز دوشنبه افزود: با توجهبه شروع فرآیند پنجمین دوره خانه مطبوعات در استان مسئولان مربوطه بالاخص اداره ارشاد قزوین می‌بایست تمام تلاش خود در جهت برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه را معمول دارند.

این مقام قضایی اضافه کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه می‌بایست ترتیبی اتخاذ شود تا ضمن اخذ سابقه کیفری و لحاظ محرومیت اجتماعی ناشی از سابقه کیفری مؤثر اقدام شده و سوابق خبرنگاران داوطلب عضویت از سوی اداره ارشاد بررسی دقیق و به موقع شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با اعمال تدابیر لازم بتوانیم شاهد انتخاباتی سالم و در نتیجه رشد و تعالی خانه مطبوعات استان در آینده پیش رو باشیم.

زمان نام نویسی نامزدهای هیات رییسه پنجمین دوره انتخابات خانه مطبوعات قزوین چهارم خرداد ماه جاری به پایان رسید، با این حال هنوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تعداد و اسامی نامزدها و همچنین زمان دقیق برگزاری انتخابات مشخص نشده است.

پیشتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده بود انتخابات پنجمبن دوره خانه مطبوعات قزوین بهار امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، خانه مطبوعات از نهادهای صنفی مربوط به خبرنگاران و اصحاب رسانه به شمار می رود که سابقه تشکیل آن در قزوین مربوط به سال ۹۱ است.