به گزارش ایرنا، عابدین خرّم روز دوشنبه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی دولت بر بر پاسخگویی هدفمند و مبتنی بر نیازهای مردم تاکید و اظهار کرد: ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم مهم است وقتی اینگونه باشد کار و زحمت زیادی خواهد داشت و باید به شکل اساسی و با جدیت دنبال شود تا پاسخی که به مردم داده میشود قانعکننده باشد.
وی تاکید کرد: اقدامات خیلی خوب، دقیق، فنی و حرفهای برای راهاندازی مرکز ارتباطات مردمی انجام شده تا در چارچوبهای تعریفشده، پاسخگوی مردم باشیم تا موجب رضایتمندی آنها باشد.اقدامات خیلی خوب، دقیق، فنی و حرفهای برای راهاندازی مرکز ارتباطات مردمی انجام شده تا در چارچوبهای تعریفشده، پاسخگوی مردم باشیم تا موجب رضایتمندی آنها باشد.
استاندار آذربایجان شرقی به جایگاه مهم آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در آذربایجان شرقی که یک استان مهم و محوری در شمالغرب کشور است باید یک کار سازماندهی شده انجام گیرد و تفکیک و تجزیه و تحلیل درخواستها و پاسخگویی باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود.
خرم افزود: پاسخگویی به مردم از اولویتهای رئیس جمهور است و باید برای این منظور یک ساختار متعارف هدفمند برای ارتباطات مردمی، تعریف و اجرایی شود.
به گزارش ایرنا، استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز /دوشنبه/ از مرکز ارتباطات مردمی دولت بازدید کرد و در جریان آمادهسازی این مرکز برای پاسخگویی به تماسهای مردم با تلفن ۱۱۱ و ثبت و پیگیری نامههای مردمی در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور قرار گرفت.
آیت الله سید ابراهیم رییسی ۱۸ و ۱۹ خرداد جاری در دور دوم سفر استانی به آذربایجان شرقی سفر می کنند و حدود ۱۰ هزارمیلیارد تومان اعتبار به اضافه ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این سفر مصوب شده است و ده ها طرح با حضور رییس جمهور به طور همزمان افتتاح می شود.