آبادان - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: ۲۲ پایگاه ورزشی در شهرستان آبادان برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال فعال است.

علی رضایی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در این پایگاه‌ها ۳۰۰ مربی در سایر رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: این پایگاه‌ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی و در ۲ بخش بانوان و آقایان در نظر گرفته شده تا ضمن آموزش، در حوزه استعدادیابی نیز فعالیت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:بیش از ۱۰ هزار دانش آموز و دانشجوی آبادانی در طرح اوقات فراغت حضور خواهند داشت که از بین آنان استعدادهای درخشان در رشته‌های مختلف شناسایی خواهند شد.

رضایی بیان کرد: در سه ماهه تابستان و با برگزاری مسابقات و تمرینات در رشته‌های مختلف، زمینه لازم برای شکوفایی و نبوغ استعدادهای نوجوانان و جوانان فراهم می شود که در ارتقاء مهارت ورزشی شرکت کنندگان تاثیرگذار است ضمن اینکه در این کلاسها دانش‌آموزان برتر به مربیان کشوری معرفی می‌شوند.

وی افزود: ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است که توجه هرچه بیشتر به آن ارتقا سلامت عمومی و افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

۱۷هزار ورزشکار آبادانی دارای بیمه ورزشی هستند. در آبادان ۱۰ سالن ورزشی فعال وجود دارد.